Nytårsmakeup...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.032 visninger
8 svar
0 synes godt om
31. december 2012

Leneur

Ja hvordan er din makeup i dag?
Jeg har desværre tunge øjenlåg så vil gerne åbne op og give en illusion om et frisk look.
Hvad gør i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2012

Studerendemor

Leneur skriver:

Ja hvordan er din makeup i dag?
Jeg har desværre tunge øjenlåg så vil gerne åbne op og give en illusion om et frisk look.
Hvad gør i?

Jeg ved ikke hvordan min makeup ender i aften. Men jeg ved, at har man tunge øjenlåg, skal man holde sig fra øjenskygge med glimmer, shimmer og hvad det ellers kaldes. Lyst på selve øjenlåget og lidt mørkere i globelinjen. Ellers er smokey eyes en fin ide. Youtube har mange makeup videoer til hjælp. 

Anmeld

31. december 2012

Mussen2

Prøv evt at søg på smokey eyes tutorial. Der er nogle vejledninger

Anmeld

31. december 2012

L&V

Jeg bruger altid en helt lys fra øjenvippe kant til øjenbryn derefter en lidt mørkere på låget(gerne med shine) så tager jeg en mørk og køre på globelinien altså der hvor øjet går ind, det giver en illusion af skygge og slutter med den mørkere i vippe kanten. Jeg bruger brune varme farver

Anmeld

31. december 2012

Zelinasmor

Hvis du gerne vil "åbne" øjet og få det til at se større ud, så skal du ligge lidt helt lys øjenskygge i øjenkrogene inderst. Og så eyeliner under øjnene helt ude fra enderne men stop esøulykke før øjenkrogene rammes :-)

Anmeld

31. december 2012

Kamulla

regner med det her..

HAr en lys som bund, derefter en gylden brun som jeg bruger til at ramme øjet in i.. derefter en army grøn jeg kører uden om og længere ud for at gøre øjet større.. så har jeg eye-liner på for oven (flydende) som er mørk grøn.. og har under øjet lys (som den jeg brugte som base) fra øjenkrogen og ind til midten under øjet, derefter den army grønne  og den flugter op til hvor den grønne er fra øjenlåget... jøsses.. gav det mening??? ønsker du større øjne skal du bruge denne teknik da det åbner øjet og ikke gør det tungt (handler om skygger ) desuden er det bedst at bruge en lys på den våde kant og ikke sort.. det gør øjet mindre hvis du vælger en mørk nemlig.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. december 2012

Miss Church

Jeg vil lige reklamere for min venindes blog  Der er masser af forslag til make-up. 

Godt nytår til jer alle! 

Anmeld

31. december 2012

Benjamins'mor

Hmm, min vil ikke oploade. Men jeg har fundet inspiration hos en af alle de make up toturials på Google.

Jeg går normalt aldrig med makeup.

Anmeld

31. december 2012

Benjamins'mor

Hov beskrivelsen kom ikke med.

Jeg har først lagt en creme fra forever der hedder sonya aloe deep moisturizing cream.derefter har jeg lagt en Foundation Dream matte mouse fra maybelline.
Så har jeg lagt et lag hvid øjenskygge, derefter sort, og så eyeliner.
Derefter har jeg lagt streg på vådlinjen og så mascara.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.