søger slankekure som er effektive og realistiske!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
7 svar
0 synes godt om
31. december 2012

Linda93

Halløj!

Jeg går med et lille ønske om at hjælpe min svigermor med at tabe sig..
Hun har før prøvet at spise sundt, og dyrke motion, men er altid faldet af på halvvejen. Slankepiller har heller ikke virket efter hensigten, så jeg tænkte om i havde nogle slankekure jeg evt kunne fortælle hende om?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2012

Najsen

Det eneste som virker i det lange løb er ganske simpel kostomlægning, alle de andre kure osv. det dur bare ikke.

Det handler udelukkenden om at ligge kosten om

Anmeld

31. december 2012

Moma

Kostomlægning og indtag mindre, end du forbrænder. Det virker. 

Anmeld

31. december 2012

Studerendemor

Linda93 skriver:

Halløj!

Jeg går med et lille ønske om at hjælpe min svigermor med at tabe sig..
Hun har før prøvet at spise sundt, og dyrke motion, men er altid faldet af på halvvejen. Slankepiller har heller ikke virket efter hensigten, så jeg tænkte om i havde nogle slankekure jeg evt kunne fortælle hende om?

Jeg ville foreslå hende, at prøve en diætist. Det kan være SÅ svært at tabe sig alene, det motiverer meget, at have en anden at "stå til ansvar for".  

Anmeld

7. januar 2013

channie-g

Jeg har selv brugt weight watchers som har været super godt og nemt... Har selv smidt 27 kg siden 10 maj 2012... Hel og lykke til hende :-) 

Anmeld

7. januar 2013

Karina1

Jeg har brugt weight watchers og har tabt 14kg på et lille år Synes det er super nemt og overskueligt og med hurtigt resutalt, tabte 2,8kg den første uge og det er super nemt at overholde på længere sigt, da det er en livsstilsændring

Anmeld

7. januar 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Karina1 skriver:

Jeg har brugt weight watchers og har tabt 14kg på et lille år Synes det er super nemt og overskueligt og med hurtigt resutalt, tabte 2,8kg den første uge og det er super nemt at overholde på længere sigt, da det er en livsstilsændring

Hvad går weight watchers ud på? 

Anmeld

7. januar 2013

Clisolka

Moma skriver:

Kostomlægning og indtag mindre, end du forbrænder. Det virker. 

Det er det der har virket her - nu har jeg tabt 25 kg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.