Nu springer jeg ud :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. december 2012

CarinaSB

Jeg havde lavet en ano tråd med at jeg skulle giftes næste år .. :D Og datoen er nu sat .. 

vi skal giftes d 20/4-13 .. Og datoen er lidt speciel for mig.. nemlig fordi at jeg mistede min far d 6/9-12 og d 17/4-13 ville han være blevet 60 år. Og min far mente hele tiden at min føzdag var d 20 Juli .. :) så derfor blev det 20/4.13 .. :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

Benjamins'mor

Tillykke

Anmeld

30. december 2012

banana3

CarinaSB skriver:

Jeg havde lavet en ano tråd med at jeg skulle giftes næste år .. Og datoen er nu sat .. 

vi skal giftes d 20/4-13 .. Og datoen er lidt speciel for mig.. nemlig fordi at jeg mistede min far d 6/9-12 og d 17/4-13 ville han være blevet 60 år. Og min far mente hele tiden at min føzdag var d 20 Juli .. så derfor blev det 20/4.13 ..

Tillykke :-) jeg kan ikke lige gennemskue datoerne? - måske du vil skære det ud i pap for mig

Anmeld

30. december 2012

CarinaSB

banana3 skriver:

Tillykke :-) jeg kan ikke lige gennemskue datoerne? - måske du vil skære det ud i pap for mig

Jeg prøver da .. 

D 6 sep i år døde min far ..

D 17/4-13 ville han være blevet 60 år .. men da det er en onsdag kan vi ikke blive gift denne dag

D 20/4-13 skal vi giftes ..  Og min far mente hele tiden at jeg havde føzdag d 20 Juli .. så derfor valgte jeg at det skulle være d 20 bare i den mdr han havde føzdag .. Håber det gav lidt mere mening? :)

Anmeld

30. december 2012

CarinaSB

Benjamins'mor skriver:

Tillykke

Takker :D

Anmeld

30. december 2012

banana3

CarinaSB skriver:

Jeg prøver da .. 

D 6 sep i år døde min far ..

D 17/4-13 ville han være blevet 60 år .. men da det er en onsdag kan vi ikke blive gift denne dag

D 20/4-13 skal vi giftes ..  Og min far mente hele tiden at jeg havde føzdag d 20 Juli .. så derfor valgte jeg at det skulle være d 20 bare i den mdr han havde føzdag .. Håber det gav lidt mere mening?

Ååårh det var en fin tanke

Anmeld

31. december 2012

BigHope13

Rigtig fin tanke med dato, og det i hvertfald en personlig dato
håber i må få en fantastisk dag sammen og starten på et godt ægteskab

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.