chok på apoteket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

314 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. marts 2008

bette

stod og ventede på at komme til da en dame lige pludselig dejser om...
hun ligger på gulvet mens hendes lille pige ved siden af ser helt chokkeret ud..
så stormer folk til for at hjælpe.. og hun bliver liggende.. kommer ikke rigtig til sig selv.
men de finder ud af at hun var blevet svimmel.. og kan nu ikke åbne øjnene fordi det svider...
de ringer efter faderen som komme og henter hans datter..
da ambulance folkene kommer fortælles der at hun er 18 uger gravid..
puha måtte kæmpe for at holde på tårene..dumme homoner altså..

afsted med hende.. hold da op jeg var chokket..

kram fra heidi med en syg dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2008

Nadi

Hold da op, det var da noget af en tur på apoteket!! Men puha kan godt forstå at der skulle kæmpes for at holde tårene tilbage.

Puha, hvor må hele den lille familie have fået sig en slem forskrækkelse!

-Nadia

Anmeld

14. marts 2008

Mor-jannie

ej hvor mærkelig du skriver det..

det sket for mig i lynby stor center der var jeg bae 20 uger henne..
og det er modbyedeligt. stå med min brod og pluselig bliver jeg dårlig og husker ik mere for jeg ligger på gulvet og min brod river kalder på mig.

tro det er noget man kan komme ud for - måske man mangler noget?

nåee ville endelig bare fortælle det..
kram jannie

Anmeld

14. marts 2008

Loggidut

jeps jernmangel...har prøvet det under min graviditet med Jeanette og med Kasper, det var rigtigt grimt, for pludselig dejsede jeg også bare omkuld, mens jeg var ved at betale for mine vare...lol...så loggi der med stængerne i vejret...og kassedamen blev hunderæd....skide synd, og med kasper var jeg mere forberedt...og opdagede hurtigt at jeg var ved at besvime...ja så måtte jeg jo sætte mig og holde hovedet ned af...

men for dem der ser det, er det jo en forfærdelig oplevelse...og man bliver bare så bange og forskrækket!
Jeg ved self. ikke om det var jernmangel den dame led af, men jeg håber det, for det er ikke så farligt, hvis man er lidt o.b.s. på symtomerne.

knus fra sloggi...som har været flink til at spise jern i hendes to sidste graviditeter!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.