Er barnløshed behandling ved barn nr 2 gratis ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.694 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. december 2012

Miia90

Ja, som overskiften lyder.. Nogen der ved det?

hvis vi nu skulle være uheldige ikk at kunne blive gravide på narturligtvis. Vores datter blev lavde via IVF sidste år hvor vi var i betalningordenling men den blev jo fjernet

Håber nogen kan hjælpe...

Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

come2

Miia90 skriver:

hvis vi nu skulle være uheldige ikk at kunne blive gravide på narturligtvis. Vores datter blev lavde via IVF sidste år hvor vi var i betalningordenling men den blev jo fjernet

Mia

Jeg mener at hvis man har fået hjælp til en, er 2 gang egenbetaling

Følger lige med.

Anmeld

30. december 2012

Miia90

come2 skriver:

Jeg mener at hvis man har fået hjælp til en, er 2 gang egenbetaling

Følger lige med.

Du skal være velkommen  

Anmeld

30. december 2012

Carina:-)

Jeg har en veninde der har fået 2 børn,

Men om det er fordi manden er 100% steril,og det er via donorsæd .-aner jeg ikke?

For har hørt om andre der kun kunne få hjælp til en 

Har en anden veninde der har været i det off. og det gav ingen børn,så nu skal de i det private.

Må indrømme at jeg synes reglerne er forvirrende.

Anmeld

30. december 2012

Hullabullabulla

Miia90 skriver:

Mia

Hvis i begge får henvisninger kan du få IUI forsøg via det private også 2. gang - men IVF koster penge..

Anmeld

30. december 2012

Miia90

Britt88 skriver:

Hvis i begge får henvisninger kan du få IUI forsøg via det private også 2. gang - men IVF koster penge..

problemmet er bare vi er uforklarninge barnløse. alt er normalt det har bare ikk ville lykke af naturligt vis. men efter 3 iui og 1 forsøg ivf lykkes det.

Men håber da bare vi havde "Startproblemmer" og de hele kommer helt ad sig selv

Anmeld

30. december 2012

lenemor77

Miia90 skriver:

problemmet er bare vi er uforklarninge barnløse. alt er normalt det har bare ikk ville lykke af naturligt vis. men efter 3 iui og 1 forsøg ivf lykkes det.

Vi var igennem IUI ved den første. Det var gratis.

Vi kunne også få IUI dækket ved andet forsøg - hvilket desværre ikke var nok for os. Vi har selv betalt for IVF - det dækker det offentlige ikke.

Anmeld

30. december 2012

Hullabullabulla

Miia90 skriver:

I kan jo altid prøve med 3 gratis forsøg IUI og lykkedes det ikke så må  man jo prøve med ivf med egenbetaling.

Vi fik 2 IUI forsøg første gang men blev økogravide.. Min gyn sagde at vi bare skulle få henvisningerne fra lægen og så prøvede vi bare IUI igen når vi engang skal have nr 2

håber det går let for jer

Anmeld

30. december 2012

Miia90

Britt88 skriver:

I kan jo altid prøve med 3 gratis forsøg IUI og lykkedes det ikke så må  man jo prøve med ivf med egenbetaling.

Vi fik 2 IUI forsøg første gang men blev økogravide.. Min gyn sagde at vi bare skulle få henvisningerne fra lægen og så prøvede vi bare IUI igen når vi engang skal have nr 2

håber det går let for jer

Jeg så nupper vi bare iui. Men nu giver det lige noget tid på normalt vis. Man skal jo hellere ikk male fanden på væggen  

Anmeld

30. december 2012

Miia90

lenemor77 skriver:

Vi var igennem IUI ved den første. Det var gratis.

Vi kunne også få IUI dækket ved andet forsøg - hvilket desværre ikke var nok for os. Vi har selv betalt for IVF - det dækker det offentlige ikke.

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.