graviditet udendørs billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.860 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. december 2012

DesiraeR

I dag, har jeg en shoot med en smuk kvinde udendørs. Jeg er lidt vildt med billeder!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

Miss Kat

En højgravid der er strandet på en trappe in the middle of nowhere... Så er det vist tid at ringe 112.

Ej, super fine billeder, dét har du styr på. Jeg har tidligere været inde og lure dit galleri og synes absolut, du laver et lækkert arbejde. Jeg er ellers normalt temmelig kritisk, fordi der findes så mange "selvbestaltede fotografer" online, men du har helt sikkert styr på dit håndværk.  Er du autodidakt eller uddannet, hvis man må spørge?

Anmeld

30. december 2012

Laulund87

Wow de er fede

Anmeld

30. december 2012

DesiraeR

Miss Kat skriver:

En højgravid der er strandet på en trappe in the middle of nowhere... Så er det vist tid at ringe 112.

Ej, super fine billeder, dét har du styr på. Jeg har tidligere været inde og lure dit galleri og synes absolut, du laver et lækkert arbejde. Jeg er ellers normalt temmelig kritisk, fordi der findes så mange "selvbestaltede fotografer" online, men du har helt sikkert styr på dit håndværk.  Er du autodidakt eller uddannet, hvis man må spørge?

tak for din pæne (er det den rigtigt ord? Min dansk er ikke den bedste) kommentarer!

Jeg er autodidakt.

Anmeld

30. december 2012

DesiraeR

Laulund87 skriver:

Wow de er fede

Tak 

Anmeld

30. december 2012

Kamulla

smukke billeder 

Anmeld

30. december 2012

banana3

DesiraeR skriver:

I dag, har jeg en shoot med en smuk kvinde udendørs. Jeg er lidt vildt med billeder!

super flotte billeder

Anmeld

30. december 2012

Miss Kat

DesiraeR skriver:

tak for din pæne (er det den rigtigt ord? Min dansk er ikke den bedste) kommentarer!

Jeg er autodidakt.

Du er i hvert fald fuldt forståelig!

Flot! Så er jeg dybt imponeret! Godt arbejde.

Anmeld

31. december 2012

DesiraeR

Kamulla skriver:

smukke billeder 

Tak

Anmeld

31. december 2012

DesiraeR

Miss Kat skriver:

Du er i hvert fald fuldt forståelig!

Flot! Så er jeg dybt imponeret! Godt arbejde.

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.