Bløder I efter sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. december 2012

Lullaby

Ja manden og jeg er gået igang igen. Men hver gang vi har haft sex, styrtbløder jeg. Der kommer en giga-portion og så stopper det igen. Hvad med jer andre der har født vaginalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

Astrid P

Wow - sejt at du allerede er klar til sex, det er jeg OVERHOVEDET ikke! Jeg bløder stadig lidt og har barselsflåd, så jeg er ikke i nærheden af at have lyst til sex. Jeg blev så også syet temmelig meget efter min fødsel, og det føles slet ikke som om der ske nogen former for aktivitet i det område lige foreløbigt...

Anmeld

4. januar 2013

Lullaby

Astrid P skriver:

Wow - sejt at du allerede er klar til sex, det er jeg OVERHOVEDET ikke! Jeg bløder stadig lidt og har barselsflåd, så jeg er ikke i nærheden af at have lyst til sex. Jeg blev så også syet temmelig meget efter min fødsel, og det føles slet ikke som om der ske nogen former for aktivitet i det område lige foreløbigt...

Jeg er rimelig hurtig klar bagefter. Jeg blev dog hverken syet eller klippet men jeg er bekymret over det der blod som kommer som vinden blæser. Og især efter sex. Så nu vil lægen gerne se mig for at se om jeg er "intakt" deroppe.

Anmeld

11. januar 2013

frk andreasen

Hej vi har sexet nogengange allerede. Og sys ik jeg har blødt specielt første gang efter fødslen. Har heller ik ømhed som jeg havde efter 1 fødsels feks.

Anmeld

11. januar 2013

frk andreasen

frk andreasen skriver:

Hej vi har sexet nogengange allerede. Og sys ik jeg har blødt specielt første gang efter fødslen. Har heller ik ømhed som jeg havde efter 1 fødsels feks.

Men jeg bløder stadig efter fødslen ik vildt eller hver dag men der kommer nogle skyl engang imellem. Kan ik huske om det er normalt. Efter 4 uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.