Anonym skriver:
Okay så kan det ikke være meget det er steget
Håber på at kunne få et sæt for under 5000 kr.. De skal ligne lidt Jeres, altså en sandsleben overflade og en lille brilliant i min
Tusind tak for dit råd.
Hvor fik I mad fra?
Vi handler også ind i Tyskland til drikkevarene og har budgetteret med 7000 kr, men det er lige højt sat hvis I stadig har SÅ meget tilbage fra Jeres og vi bliver 10-15 pers mindre 
vi har en kammerat der er uddannet kok og arbejder inde i kødbyen, så han lavede maden for os og købte kødet billigt derinde. resten købte vi i Bilka, netto og metro.
mht ringene. Havde vi sku ha noget tilsvarende i hos en guldsmed var det ikke blevet under 9000!! Jørgen lavede også et par ørestikkers til mig. Et par øreringe som jeg har arvet fra min oldemor, men som jeg desværre har mistet. Jeg bar dem til min konfirmation, så jeg har været meget ulykkelig over at jeg ik har kunne bære dem til mit bryllup. Jeg tegnede en tegning af dem og sendte til ham og så lavede han dem! De ligner dem med 98%! Det er ret Sejt!!
Ja vi havde i hvert fald rigeligt med drikkelse! Det eneste vi løb tør for var tequila!! Haha.. 
Anmeld