har brug for hjælp.... budget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2013

Anonym trådstarter

Bertemor skriver:

Jamen jeg skrev en mail til ham og så spurgte ha hvad vi ille ha osv, så lavede han en model på computeren, da vi havde godkendt den sendte han et ringmål, sendte målene tilbage og så lavede han ringen. Sendte den som forsikret pakke og så betalte vi da vi havde godkendt den endelige ring.  

Jeg håber den vil vedhæfte det, jeg har lidt problemer med at loade billeder herinde. 

De er flotte. Har netop skrevet en mail til dem.

Hvornår købte I Jeres? Guldpriserne er jo steget helt ekstremt på det sidste,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2013

Morgensol

Anonym skriver:

De er flotte. Har netop skrevet en mail til dem.

Hvornår købte I Jeres? Guldpriserne er jo steget helt ekstremt på det sidste,

Vi blev som skrevet gift i november og jeg mener at vi havde dem i sep. 

Anmeld

1. januar 2013

Anonym trådstarter

Bertemor skriver:

Vi blev som skrevet gift i november og jeg mener at vi havde dem i sep. 

Okay så kan det ikke være meget det er steget

Håber på at kunne få et sæt for under 5000 kr.. De skal ligne lidt Jeres, altså en sandsleben overflade og en lille brilliant i min Tusind tak for dit råd.

Hvor fik I mad fra?

Vi handler også ind i Tyskland til drikkevarene og har budgetteret med 7000 kr, men det er lige højt sat hvis I stadig har SÅ meget tilbage fra Jeres og vi bliver 10-15 pers mindre

Anmeld

1. januar 2013

Morgensol

Anonym skriver:

Okay så kan det ikke være meget det er steget

Håber på at kunne få et sæt for under 5000 kr.. De skal ligne lidt Jeres, altså en sandsleben overflade og en lille brilliant i min Tusind tak for dit råd.

Hvor fik I mad fra?

Vi handler også ind i Tyskland til drikkevarene og har budgetteret med 7000 kr, men det er lige højt sat hvis I stadig har SÅ meget tilbage fra Jeres og vi bliver 10-15 pers mindre

vi har en kammerat der er uddannet kok og arbejder inde i kødbyen, så han lavede maden for os og købte kødet billigt derinde. resten købte vi i Bilka, netto og metro.

mht ringene. Havde vi sku ha noget tilsvarende i hos en guldsmed var det ikke blevet under 9000!! Jørgen lavede også et par ørestikkers til mig. Et par øreringe som jeg har arvet fra min oldemor, men som jeg desværre har mistet. Jeg bar dem til min konfirmation, så jeg har været meget ulykkelig over at jeg ik har kunne bære dem til mit bryllup. Jeg tegnede en tegning af dem og sendte til ham og så lavede han dem! De ligner dem med 98%! Det er ret Sejt!!  

Ja vi havde i hvert fald rigeligt med drikkelse! Det eneste vi løb tør for var tequila!! Haha..

Anmeld

1. januar 2013

Morgensol

Her er billedet af vores var egenart's hjemmeside.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. januar 2013

Anonym trådstarter

Bertemor skriver:

Her er billedet af vores var egenart's hjemmeside.

WOW de er flotte.. Og så til kun 3700 kr!!! Jeg er imponeret, men tør ikke tro det før jeg har et sæt ringe i min postkasse

Anmeld

1. januar 2013

Morgensol

Anonym skriver:

WOW de er flotte.. Og så til kun 3700 kr!!! Jeg er imponeret, men tør ikke tro det før jeg har et sæt ringe i min postkasse

Sådan havde jeg det også. jeg læste om ham på bryllupsklar.dk, der er mange der har bestilt fra ham. Han har også gode anmeldelser på trustpilot.  

Anmeld

1. januar 2013

Anonym trådstarter

Bertemor skriver:

Sådan havde jeg det også. jeg læste om ham på bryllupsklar.dk, der er mange der har bestilt fra ham. Han har også gode anmeldelser på trustpilot.  

Jeg tror sørme lige du har reddet vores budget! Jeg er SÅ glad lige nu! Glæder mig til han svare mig!

Anmeld

1. januar 2013

Morgensol

Anonym skriver:

Jeg tror sørme lige du har reddet vores budget! Jeg er SÅ glad lige nu! Glæder mig til han svare mig!

Det er jeg super glad for! Vi havde det på præcis samme måde!  

jeg havde valgt sten og overflade fra pga økonomi, men alt det ku jeg få med fordi vi valgte at bestille fra Jørgen. 

Forresten er det med gravering også.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.