Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har lige ryddet lidt op - har fundet lidt rest i str 74 og str 80, som jeg godt vil ha solgt meget billigt ! Nogle int?
NU MED BILLEDER + forklaring
BILLEDE 1, str 80:
BILLEDE 2, str 74:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HeidiØ skriver: Jeg har lige ryddet lidt op - har fundet lidt rest i str 74 og str 80, som jeg godt vil ha solgt meget billigt ! Nogle int? Så kan I lige skrive privat med mail eller mobil nr, så ka jeg sende billede
Så kan I lige skrive privat med mail eller mobil nr, så ka jeg sende billede
Mussen2 skriver: HejsaKan du sige lidt om hvad det er? Basis mærker ellermærkevare osvEr på udkig efter en god fleece (bland andet)
HejsaKan du sige lidt om hvad det er? Basis mærker ellermærkevare osvEr på udkig efter en god fleece (bland andet)
Sådan der du, så kom alt på
HeidiØ skriver: Sådan der du, så kom alt på
Hvad koster "pakkerne".. ?
dola skriver: Hvad koster "pakkerne".. ?
Mussen2 skriver: Tak for det. Der desværre ikke lige det jeg leder mest efter, pøj pøj med salget
Tak for det. Der desværre ikke lige det jeg leder mest efter, pøj pøj med salget
Så har jeg vejet det. Begge pakker vejer lige over 1 kg, så det koster 51 kr at sende som b brev og 70 kr som pakke uden omdeling
Jeg tænker evt:
HeidiØ skriver: Så har jeg vejet det. Begge pakker vejer lige over 1 kg, så det koster 51 kr at sende som b brev og 70 kr som pakke uden omdeling Jeg tænker evt: 320,- for str 80 pakken eksl porto 270,- for str 74 pakken eksl porto
Tror jeg springer over, Willy er lige på nippet til at være 80/86 såååå men fint og flot det er det!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128