Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Går og skal til at pakke tasken til sygehuset, og ikke fordi jeg har fået kejsersnit med de 2 andre, men kom til at tænke på om man kan have "almindelige" trusser på bagefter, altså sådan nogle tai-trusser, eller man skal have nogen der går højere op på maven??? Jeg tror og håber ikke det ender med kejsersnit, men man kan jo aldrig vide...
Håber på I vil dele jeres erfaringer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
birthee skriver: Går og skal til at pakke tasken til sygehuset, og ikke fordi jeg har fået kejsersnit med de 2 andre, men kom til at tænke på om man kan have "almindelige" trusser på bagefter, altså sådan nogle tai-trusser, eller man skal have nogen der går højere op på maven??? Jeg tror og håber ikke det ender med kejsersnit, men man kan jo aldrig vide... Håber på I vil dele jeres erfaringer
Jeg brugte nogle gravidtrusser der gik op over maven - jeg kunne tænke mig til at det er ubehageligt at have nogle på lige i trussekanten, hvor jeg blev skåret op
Jeg fik ks for 9 mdr siden,og synes stadig det gør ondt hvis der sidder noget og gnider imod arret.
Så her bruger jeg stadig mormortrusser
bedstemor underbukser som går op på maven
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128