Kejsersnit og trusser???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.244 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. december 2012

birthee

Går og skal til at pakke tasken til sygehuset, og ikke fordi jeg har fået kejsersnit med de 2 andre, men kom til at tænke på om man kan have "almindelige" trusser på bagefter, altså sådan nogle tai-trusser, eller man skal have nogen der går højere op på maven??? Jeg tror og håber ikke det ender med kejsersnit, men man kan jo aldrig vide...

Håber på I vil dele jeres erfaringer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

Kløver

birthee skriver:

Går og skal til at pakke tasken til sygehuset, og ikke fordi jeg har fået kejsersnit med de 2 andre, men kom til at tænke på om man kan have "almindelige" trusser på bagefter, altså sådan nogle tai-trusser, eller man skal have nogen der går højere op på maven??? Jeg tror og håber ikke det ender med kejsersnit, men man kan jo aldrig vide...

jeg har brugt mine gravid trusser efter begge kejsersnit, de har nogle på sygehuset men ikke til man kommer hjem. men nu er det også længe siden jeg har kunnet holde ud at have andet end mormor trusser på, men gerne noget der vil gå op midt på maven, så det ikke gnider mod såret/arret, blød stof, bomuld, uden blonder og div

Anmeld

30. december 2012

Clisolka

birthee skriver:

Jeg brugte nogle gravidtrusser der gik op over maven - jeg kunne tænke mig til at det er ubehageligt at have nogle på lige i trussekanten, hvor jeg blev skåret op 

Anmeld

30. december 2012

Miss BananaHammock

birthee skriver:

Så langt over arret som muligt. Jeg har haft rigtig svært ved at have noget som helst, trusser, bukser, leggins, som ikke gik langt over arret. Det gør nas ellers
Så jeg bruger stadig mit graviditetstøj, selvom det er ved at blive stort (16 dage siden jeg fik ks)

Anmeld

30. december 2012

Mother-love

birthee skriver:

Jeg brugte mine alm. Trusser efter mit K's med Isabella. Der var ingen problemer i det. Mit ar ligger ca. En 3-5 cm under trussekanten og jeg har ingen ubehag haft ved at gå med min egen trusser. Self hvis det er nogle der sidder stramt kan det nok godt være ubehageligt. Men hvis det er nogen der bare sidder alm til så skulle det ikke være noget problem. Men tænker det nok også betyder noget hvor hurtigt man healer. Jeg havde stortset ingen smerter omonsdagen hvor jeg fik det lavet ommandagen. jeg fik tapen af tirsdag morgen efter jeg havde været i bad og fik klipsene ud om lørdagen hvor vi var oppe til ekstra vejning med Isabella. Hvor jeg fik sat nogle små stykker tape på.

Anmeld

30. december 2012

Tulle28

Vil helt sikkert anbefale dig at have nogle graviditetstrusser eller mormor trusser med. Jeg kan stadigvæk, her, 2,9 år efter mit kejsersnit, være lidt følsom på arret, som sidder LIGE i trussekanten.

Men håber da ikke det ender med KS!

Anmeld

30. december 2012

Carina:-)

Jeg fik ks for 9 mdr siden,og synes stadig det gør ondt hvis der sidder noget og gnider imod arret.

Så her bruger jeg stadig mormortrusser 

Anmeld

30. december 2012

merethe

Profilbillede for merethe
birthee skriver:

bedstemor underbukser som går op på maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.