Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver:Ja jeg har haft spiral og fik den taget ud d.11maj.Inden da havde jeg mens d.6-11 april (ca mener jeg) og så fik jeg det lige inden jeg tog til lægen d.11 maj og en lille uges tid....Hvornår mon jeg kan teste om jeg er gravid? Går og venter på min mens..../ ikke mens....
Har du ikke haft din mens endnu?
Anonym skriver:Nej sidst var fra d.11 maj og en lille uges tid....
nutche skriver:jeg ville da tro at du kan teste nu. idet din mens vel sku komme omkring d. 11 juni denne gang??ku da godt håbe at det var sket allerede. da jeg fik min spiral ud var jeg gravid 1½ måned efter. så krydser fingre for dig
karina22 skriver:jeg blev gravid en uge efter jeg fik taget min ud, så du kan teste når din mens sku have været der, vil jeg tro...held og lykke med at blive gravid
Anonym skriver:Hej alle.Tak for jeres svar..Jeg har testet, men tester negativ (så er pt. ikke gravid..)MEN jeg har heller ikke fået min menstruation endnu, det godt nok ved at være længe siden... underligt...Knus
nutche skriver:ja det er da lidt underligt... men havde en veninde som pludselig havde en cyklus på 46 dage.... så tror det er helt naturligt at det nogen gange opfører sig lidt mærkeligt....forresten....måneden efter var hun gravid.... så jeg krydser stadig fingre for dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128