første ICSI forsøg vs. andet ICSI forsøg længdemæssigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.442 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. december 2012

**Ønskebabyen

Hej Piger

Overskriften siger vist sig selv - hvordan var jeres første ICSI forsøg i forhold til nr. to længde/tidsmæssigt?

Kan man regne med at ens krop reagere meget lig det første forsøg man var igennem?

Grunden til jeg spørger, er fordi jeg skal melde mig til 2. ICSI forsøg lige efter nytår da jeg begyndte at bløde den 23/12. Jeg skal derfor starte på næsesprayen den 12/1.
Sagen er bare den, at kæresten rejser til England i maks en uge fra Tirsdag eller Torsdag i uge 8. Men hvis vi kan regne med at alt går nogenlunde ligesom sidste gang vil vi godt kunne nå ÆU og ÆO inden han tager afsted. Med to ekstra scanninger indregnet vil ÆO blive Mandag i uge 8.

Tror I vi kan satse på det Det skal lige siges, at min krop reagerede PERFEKT sidste gang, på både nedregulering og Gonal-f.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

**Ønskebabyen

Slet ingen der kan svare??

Anmeld

30. december 2012

(august)

hej 

Min krop reagerede næsten ens alle gangene +/- en dags tid. 

Jeg kan ikke lige regne ud om du er i kort eller lang behandling, men det kunne jo være en fordel at planlægge udenom rejsen. Jeg ved godt det er irriterende men sådan er det jo desværre når alt skal times.

Krydser for det lykkedes

Anmeld

30. december 2012

**Ønskebabyen

(august) skriver:

hej 

Min krop reagerede næsten ens alle gangene +/- en dags tid. 

Jeg kan ikke lige regne ud om du er i kort eller lang behandling, men det kunne jo være en fordel at planlægge udenom rejsen. Jeg ved godt det er irriterende men sådan er det jo desværre når alt skal times.

Krydser for det lykkedes

Jeg er i lang protokol.

Vi springer ikke dette forsøg over, bare fordi han skal ud og rejse. Enten bliver det er frisk forsøg, hvis lægerne på klinikken mener at vi kan nå det, ellers bliver det et fryseforsøg.
Jeg tror nu nok at vi kan nå et frisk forsøg.. Ville bare høre fra andre, hvordan deres kroppe har reageret i de forskellige forsøg.

Anmeld

30. december 2012

(august)

Jegtar selv igennem tre lange og tfrysere forsøg som ikke gav nogle resultater, og det sidste forsøg vi fik gik vi i kortprotokol med dobbelt op på hormoner, hårdt for psyken med det ekstra hormoner, + akupunktur fra start til slut og blev gravid. 

Vi var det hele igennem på 13 mdr, så bare klø på

Anmeld

30. december 2012

**Ønskebabyen

(august) skriver:

Jegtar selv igennem tre lange og tfrysere forsøg som ikke gav nogle resultater, og det sidste forsøg vi fik gik vi i kortprotokol med dobbelt op på hormoner, hårdt for psyken med det ekstra hormoner, + akupunktur fra start til slut og blev gravid. 

Vi var det hele igennem på 13 mdr, så bare klø på

Okay.

Jeg kommer ikke i kort behandling på noget tidspunkt, og bliver temmelig sikkert heller ikke sat op i hormoner, da den dosis jeg fik i sidste forsøg (som enda var halveret i forhold til normalen) passede perfekt til min krop.

Anmeld

1. januar 2013

WantingBaby2012

**Ønskebabyen skriver:

Hej Piger

Overskriften siger vist sig selv - hvordan var jeres første ICSI forsøg i forhold til nr. to længde/tidsmæssigt?

Kan man regne med at ens krop reagere meget lig det første forsøg man var igennem?

Grunden til jeg spørger, er fordi jeg skal melde mig til 2. ICSI forsøg lige efter nytår da jeg begyndte at bløde den 23/12. Jeg skal derfor starte på næsesprayen den 12/1.
Sagen er bare den, at kæresten rejser til England i maks en uge fra Tirsdag eller Torsdag i uge 8. Men hvis vi kan regne med at alt går nogenlunde ligesom sidste gang vil vi godt kunne nå ÆU og ÆO inden han tager afsted. Med to ekstra scanninger indregnet vil ÆO blive Mandag i uge 8.

Tror I vi kan satse på det Det skal lige siges, at min krop reagerede PERFEKT sidste gang, på både nedregulering og Gonal-f.

Havde i nogle æg til frys? Vi skal selv starte op på fryseforsøg når jeg får mens næste gang og sygeplejersken sagde at man kan bruge ens egen naturlige cyklus dvs. uden nogle hormoner. Skal du tage næsespray selvom det er et fryseforsøg? 

Godt nytår og krydser fingre for at i år er VORES ÅR!!!! 

Anmeld

1. januar 2013

**Ønskebabyen

WantingBaby2012 skriver:

Havde i nogle æg til frys? Vi skal selv starte op på fryseforsøg når jeg får mens næste gang og sygeplejersken sagde at man kan bruge ens egen naturlige cyklus dvs. uden nogle hormoner. Skal du tage næsespray selvom det er et fryseforsøg? 

Godt nytår og krydser fingre for at i år er VORES ÅR!!!! 

Jeg skal ikke have fryseforsøg, men igennem et nyt frisk forsøg så ja jeg skal starte med næsespray den 12/1 - satser på lægerne mener vi godt kan nå det.

Anmeld

2. januar 2013

**Ønskebabyen

Der må da være flere der har været igennem ICSI som kan svare?

Anmeld

3. januar 2013

Nessie

Mine forløb har været stort set ens.

De sidste 4 har været nærmest identiske. Jeg fik Gonal-F de første 2 gange, som jeg egentlig fungerede fint på, men min æg vokser langsomt, så til de sidste 4 forsøg, har jeg fået Pergoveris, som åbenbart er lidt stærkere. Der har jeg hver gang fået taget æg ud på dag 17.

Jeg kan ikke huske hvordan det var med Gonal-F, udover at de 2 forsøg var rimelig ens. Det er også 5-6 år siden, så nok derfor jeg ikke kan huske det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.