Drikkevarer nytår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.599 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. december 2012

Victoria2013

Hvad skal I andre gravide drikke nytårsaften? Drikker I et enkelt glas champagne til midnat?

Jeg kunne kun finde børnechampagne i Føtex og det var jeg ikke lige i humør til, så det bliver noget med hyldeblomstsaft jeg blander med danskvand, så bliver det da lidt boblevandsagtigt

Min svoger sagde godt nok den anden dag at "man er jo altså ikke syg når man er gravid, et enkelt glas kan du vel drikke", men jeg er sådan lidt... det er enten-eller med det alkohol - og nu har jeg holdt mig fra det siden testen viste positivt, så kan jeg ligeså godt fortsætte den gode stil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

Najsen

I løbet af aftenen står den på sodavand, og vand.

Klokken 00 har jeg endnu ikke besluttet mig om jeg skal nippe lidt til et glas champagne, eller lade være.

Anmeld

29. december 2012

SKR

Vi skal være sammen med et vennepar der har to små børn. Så jeg skal drikke prinsesse og cars børne champagne med dem

Og ellers laver jeg måske drinks uden alkohol.

Anmeld

29. december 2012

M (:

Kia2013 skriver:

Hvad skal I andre gravide drikke nytårsaften? Drikker I et enkelt glas champagne til midnat?

Jeg kunne kun finde børnechampagne i Føtex og det var jeg ikke lige i humør til, så det bliver noget med hyldeblomstsaft jeg blander med danskvand, så bliver det da lidt boblevandsagtigt

Min svoger sagde godt nok den anden dag at "man er jo altså ikke syg når man er gravid, et enkelt glas kan du vel drikke", men jeg er sådan lidt... det er enten-eller med det alkohol - og nu har jeg holdt mig fra det siden testen viste positivt, så kan jeg ligeså godt fortsætte den gode stil

Jeg tror jeg tillader mig at drikke en mundfuld eller to, og så må det være sodavand og virgin-drinks resten af aftenen (:

Anmeld

29. december 2012

LilleSmølf

Jeg kan ikke se hvorfor det er så vigtigt at drikke champagne til nytår, så jeg holder mig til min sodavand

Anmeld

29. december 2012

Miss Kat

Min kusine viste mig forleden at der findes alkoholfri vin! Det anede jeg sq ikke! Men jeg smagte en sådan hvidvin og det smager faktisk glimrende, så sådan en flaske har vi købt til middagen nytårsaften. Der står på etiketten at den har 0,05% alkoholindhold, men dét går nok også.

Og så børnechampagne til midnat.

Anmeld

29. december 2012

klmf

Jeg elsker elsker elsker Asti, så jeg vil have et glas enten til desserten eller til midnat Her to uger før termin synes jeg ærlig talt også det er velfortjent med lidt sødt yndlingsdrik.

Men kommer jo så lige i tanke om, at jeg skal køre hjem kort tid efter Så den går jo ikke alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.