Hjælp søges ville i bestille rejse nu?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. december 2012

bobbles

vi skal på en kærligheds ferie til april da svigermor skal passe pigerne. men vi har så fundet en rejse til 4400 for to voksne til Kreta. men ville i slå til nu eller vente og se om en afbuds rejse er billigere? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

Malthe2010

Det er ellers billigt 4400kr for 2 voksne en uge... Jeg tvivler på det bliver meget billigere, men det er jo desværre aldrig til at sige..

man kan jo være heldig der kommer nogle afbud et par dage før, men det er jo om man tør vente så længe.. 

Er det all inclusive til 4400?? 

Anmeld

29. december 2012

Bonderøvens kone

Jeg ville slå til nu - men I skal bare være opmærksom på at vejret på kreta i april ikke er så varmt. Men hvis man ikke ønsker sol og strand - så er det selvfølgelig fint nok 

Anmeld

29. december 2012

Lone Jakobsen

jeg ville slå til nu men jeg er heller ikke typen der tør vente på en afbudsrejse

det sagt så ved jeg ikke om det er et godt tilbud, da jeg har stor frygt for at flyve. jeg er bare altid tidligt ude når jeg bestiller ferie.

Anmeld

29. december 2012

FrkZier

bobbles skriver:

vi skal på en kærligheds ferie til april da svigermor skal passe pigerne. men vi har så fundet en rejse til 4400 for to voksne til Kreta. men ville i slå til nu eller vente og se om en afbuds rejse er billigere? :-)

jeg ville slå til med det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.