Taske til vuggestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2012

A&F

Babymor2010 skriver:

Min datter fik en noget lignende denne taske med Hello Kitty 

http://www.br.dk/Brands/Hello%20Kitty/HELLO%20KITTY%20rygs%C3%A6k.aspx?id=626803&vid=108550

Hun er begyndt at elske den kat  Men det er nu sjældent vi bruger den, for vi bruger hendes gardarobe skab i puslerummet. Min kæreste plejer gerne at tage hendes med i hans rygsæk og lægge af 

Jeg er glad for Hello Kitty . Sød taske.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

A&F

skrivemaskine skriver:

En mini Fjällraven. Det var kærlighed ved første blik for min datter. Hun slæber den med over alt, og pakker selv legetøjet ned, når hun skal nogen steder.

De er også nice og der kan købes en brystremme til

Anmeld

29. december 2012

banana3

skrivemaskine skriver:

En mini Fjällraven. Det var kærlighed ved første blik for min datter. Hun slæber den med over alt, og pakker selv legetøjet ned, når hun skal nogen steder.

Ej den er jeg også bare SÅ forelsket i!! :-)

Anmeld

29. december 2012

dorthemus

A&F skriver:

Hej ladies                                                                                                         Min datter på 1 1/2 år starter i vuggestue 15 januar. I den anledning vil jeg købe en lille rygsæk til hende. Har kigget lidt på nettet osv, men det er mest børnehavetasker der kommer frem. Hvilken har I til jeres vuggestuebørn?  På forhånd tak

Min datter har ikke brugt rygsæk mens hun har gået i vuggestue, men nu hvor hun snart skal i børnehave så har jeg købt en rigtig god én der sidder godt på ryggen og så er den simpelthen så nuttet og min datter elsker den

Det er en grøn Corker xsmall fra Haglöfs

Anmeld

29. december 2012

A&F

dorthemus skriver:

Min datter har ikke brugt rygsæk mens hun har gået i vuggestue, men nu hvor hun snart skal i børnehave så har jeg købt en rigtig god én der sidder godt på ryggen og så er den simpelthen så nuttet og min datter elsker den

Det er en grøn Corker xsmall fra Haglöfs

De er godt nok fede!

Anmeld

29. december 2012

Maja_4000

skrivemaskine skriver:

Det samme her

Anmeld

29. december 2012

dorthemus

A&F skriver:

De er godt nok fede!

Ja ikke jeg var selv vild med mini fjællræven men den sidder bare ikke ordentlig på ryggen og stropperne er for tynde så der skal ikke meget vægt på før den kan blive generende
Haglöfs fåes i mange farver...synes selv at man blir glad i låget af den grønne Den er fast i former og falder derfor ikke sammen, har brede polstrede stropper, brystspænde og lomme til en flaske

Anmeld

29. december 2012

Livas mor

Vi har denne og eeeeeeelsker den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. december 2012

A&F

dorthemus skriver:

Ja ikke jeg var selv vild med mini fjællræven men den sidder bare ikke ordentlig på ryggen og stropperne er for tynde så der skal ikke meget vægt på før den kan blive generende
Haglöfs fåes i mange farver...synes selv at man blir glad i låget af den grønne Den er fast i former og falder derfor ikke sammen, har brede polstrede stropper, brystspænde og lomme til en flaske

Den falder helt sikkert i min smag 

Anmeld

29. december 2012

Moma

Har købt en fra Pick Pack til vores dreng - godt nok først, da han skulle begynde i bhv. 

En blå med grønne traktorer - et stort hit. Måske ikke lige for din datter  men de fås i mange modeller og er med brystspænde og brede stripper.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.