Er I ved at være klar til det nye år...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. december 2012

Kloster

Og den nye krop??

Er I ved at være klar mentalt til at komme igang og tage hårdt fat på projekt vægttab og livsstilsomlægning?

Julen har været hård, men jeg er ved at oplade mig mentalt til den måde, der fungere for mig. Det er at veje maden, skrive ind, tælle kcal og målet der skal nåes.

Jeg har fået lavet en masse om i min livsstilsændring, men jeg har åbenbart sådan en krop, der suger ALT det "dårlige" til sig og har svært ved at slippe det igen. Så for mig er der både fokus på mad og motion. Ellers når jeg ingen steder...

Held og lykke til jer alle, der kæmper. Håber vi kan støtte hinanden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

tarkoflen

Kloster skriver:

Og den nye krop??

Er I ved at være klar mentalt til at komme igang og tage hårdt fat på projekt vægttab og livsstilsomlægning?

Julen har været hård, men jeg er ved at oplade mig mentalt til den måde, der fungere for mig. Det er at veje maden, skrive ind, tælle kcal og målet der skal nåes.

Jeg har fået lavet en masse om i min livsstilsændring, men jeg har åbenbart sådan en krop, der suger ALT det "dårlige" til sig og har svært ved at slippe det igen. Så for mig er der både fokus på mad og motion. Ellers når jeg ingen steder...

Rigtig meget held og lykke med fortsættelsen af projektet i det det nye år

Jeg har læst, at det første år efter man har tabt sig, vil kroppen gøre hvad den kan, for at komme tilbage til den oprindelige vægt, så det er ikke så mærkeligt, hvis julemaden gerne vil sætte sig igen!

Så jeg er sikker på, at du ikke er alene om, at det hele sætter sig lidt hurtigere

Rigtig godt nytår!

Anmeld

31. december 2012

Leneur

Kloster skriver:

Og den nye krop??

Ja jeg er nogenlunde klar men søger gode input til det grønne, når jeg er en kræsenpind og til aftensmaden.
Jeg er doven anlagt, så aftalen med mig selv er en times gåtur i raskt trav hver dag, indtil jeg ikke synes det er anstrengende længere, så skal der nemlig lidt løb på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.