OBH Hercules køkkenmaskine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.053 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. december 2012

Karina84

Mine forældre overraskede os med at gi os sådan en i julegave, og det er vi SÅ glade for!!

Men hvad bruger i jeres køkkenmaskiner til?

Jeg regner med at selvfølgelig bruge den til at bage med, og ellers så fulgte der kødhakker delen og grøntsagts hakker ting med. Vi satser også på at købe blenderen en gang, så vi kan bruge den til det også

Nogen gode råd og ja, hvad bruger i jeres til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

Karina84

opper den lige en gang  

Anmeld

29. december 2012

JulieE

TILLYKKE med den. det var da en dejlig overraskelse 

Jeg har en røremaskine og bruger den rigtig meget. Til lige at røre dej (bager rugbrød og boller... stort set alt vores brød) Så rører jeg frikadelefars på den. jeg har blender, foodprocesser og ismaskine til min, så den bliver brugt ofte. Når jeg laver råkost, agurkesalat osv.

Jeg kan ikke lige komme i tanke om mere, men den kører rigtig tit herhjemme 

Anmeld

29. december 2012

Karina84

JulieE skriver:

TILLYKKE med den. det var da en dejlig overraskelse 

Jeg har en røremaskine og bruger den rigtig meget. Til lige at røre dej (bager rugbrød og boller... stort set alt vores brød) Så rører jeg frikadelefars på den. jeg har blender, foodprocesser og ismaskine til min, så den bliver brugt ofte. Når jeg laver råkost, agurkesalat osv.

Jeg kan ikke lige komme i tanke om mere, men den kører rigtig tit herhjemme 

TAK!  Det var en rigtig dejlig overraskelse, især da vi ikke havde ønsket os en, da den var lidt dyr at skrive paa ønskeseddelen. Men det gjorde bare at vi blev endnu mere glade

Og tak for inspiration, det er ogsaa de ting jeg tænker paa at den kan bruges til. Manden mener ogsaa at vi skal til at bage al vores brød selv nu  Laver i forvejen nogle gode boller, men nu skal da der til at prøves lidt forskelligt

Anmeld

7. januar 2013

Miss-86

Dejligt :O)

Jeg har også en - Det er bare en KitchenAid.

Jeg bruger min til følgende - Lave flødeskum (i større mængder), kagedej, bolledej, rugbrødsdej, frikadellefars, pandekagedej..

Så har jeg os råkost/skivejern til, som jeg bruger til at rive gulerødder, hvidkål, rødkål eller andet man skal bruge
Samt det, så skiver jeg kartoflerne til flødekartofler i, samt agurker til agurkesalat ..

Kødhakkerne har jeg også, den havde jeg tiltænkt mig at jeg ville hakke spæk og lever og en dag lave hjemmelavet leverpostej.

God Fornøjelse

Anmeld

7. januar 2013

Morgensol

Vi har en Bjørn. vi bruger den til at bage med, piske flødeskum, æggehvider osv og så laver jeg fars på den. 

Anmeld

7. januar 2013

Den lykkelige

Jeg har præcis samme maskine.. jeg har også alt det tilbehør undtagen blender 
Vi lavede MASSER af vanilje kranse med den her i julen (med det der småkage tilbehør).. så laver jeg fars til frikadeller, kagedej, bolledej, råskost, flødeskum, glasur osv osv.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.