Kathrine....fød så!!! :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.127 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. december 2012

piadas

Ja, nu har jeg desværre ikke mine heppekorspiger længere, så det må blive lidt verbal hepning i stedet! :-P
Skal du ikke snart føde? Jeg læste lige din FB fra sidst, og det gik da pænt stærkt, så det bliver spændende, om det bliver i bilen denne gang! :-S
Hvordan er tingenes tilstand? Nogen tegn? Hvad siger jdm.?
En ordentlig spandfuld vestøv får du i hvert fald lige fra mig! :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

_-Kathrine-_

Tak for dine tanker, søde Pia, men der sker bare absolut ikk en skid!!
Havde lidt murren igår og mens. Smerter i nat, men det er gået i sig selv igen...!
Ja, det gik nemlig rigtig stærkt sidste gang, så håber at vi når at komme på fødegangen inden
Da jeg var til jm torsdag før jul, sagde hun at jeg da snart fødte, så det stoler jeg da på, men har fået tid til en overtidssamtale torsdag d. 3, men jeg vil bare så gerne føde inden 1/1... Selvom jeg stærkt tvivler på det...!
Skal nok opdatere jer herinde når han finder vejen ud

Anmeld

29. december 2012

AnneBJ

Hep hep hep!!!

Ih kom nu ud lille baby! (så mit skrukbarometer kan ryge HELT i vejret ENDNU engang.. seriøst, det er KUN mig (KUN!!) som ikke er gravid/lige har født/holder barsel lige nu.. KUN mig!!)

Nåh men, lige pludselig - jeg gætter på d. 31., kl. 13.42 - så kan I sagtens nå en fin nytårsmiddag stadigvæk!

Rigtig god fødsel! 

Anmeld

29. december 2012

_-Kathrine-_

AnneBJ skriver:

Hep hep hep!!!

Ih kom nu ud lille baby! (så mit skrukbarometer kan ryge HELT i vejret ENDNU engang.. seriøst, det er KUN mig (KUN!!) som ikke er gravid/lige har født/holder barsel lige nu.. KUN mig!!)

Nåh men, lige pludselig - jeg gætter på d. 31., kl. 13.42 - så kan I sagtens nå en fin nytårsmiddag stadigvæk!

Rigtig god fødsel! 

Ihhh hvor jeg håber du har ret, Anne!!
Vi skulle jo også gerne have 2xbørnepenge d. 20 januar, ikk??
Ej, gas... Det kunne ellers passe godt med i nat eller i morgen, for storebror er sendt på miniferie hos mormor og morfar idag til mandag, så ham skal vi ikke tænke på at få afsat!!

Uha jeg skal spamme jer med billeder, så skrukheden kan blive endnu værre

Anmeld

29. december 2012

AnneBJ

_-Kathrine-_ skriver:

Ihhh hvor jeg håber du har ret, Anne!!
Vi skulle jo også gerne have 2xbørnepenge d. 20 januar, ikk??
Ej, gas... Det kunne ellers passe godt med i nat eller i morgen, for storebror er sendt på miniferie hos mormor og morfar idag til mandag, så ham skal vi ikke tænke på at få afsat!!

Uha jeg skal spamme jer med billeder, så skrukheden kan blive endnu værre

Ha! Jeg tænkte nok det var de børnepenge der spillede ind!! 

Jeg konstaterede jo selv - triumferende - som det første da jeg så min mor efter fødslen af Felix: "Vi nåede børnepengene!!"  (Han er født 31. marts kl. tyvei otte om morgenen..)

Anmeld

29. december 2012

_-Kathrine-_

AnneBJ skriver:

Ha! Jeg tænkte nok det var de børnepenge der spillede ind!! 

Jeg konstaterede jo selv - triumferende - som det første da jeg så min mor efter fødslen af Felix: "Vi nåede børnepengene!!"  (Han er født 31. marts kl. tyvei otte om morgenen..)

Det er sjovt, for jeg tænkte at spørge dig om det, da jeg mindes ham Felix var fra d. 31 :-)
Så det SKAL nåes :-) hehe

Anmeld

29. december 2012

piadas

Øv, at der ikke snart sker noget! Du er jo sikkert lige så møgutålmodig som jeg var!

Nå, men selvom man får det kastet i hovedet hele tiden, så nyyyyd de sidste dage sammen, hvor I kun er tre! Når lillebror kommer bliver der altså nok at se til....pyha, igår var det eneste, jeg havde sat mig for at gøre at få fjernet julepynten og smidt juletræet udenfor. Det kom jeg så i gang med kl. 15!! Det skal så siges, at vi først står op kl. 9 (hehe, hvem siger, man ikke kan sove længe med små børn), men alligevel gik der 6 timer, før jeg havde tid til det, jeg gerne ville....og det var kun en lille time, for så skulle Ida op fra middagsluren igen.

Og fordi de sover så længe, sover de først ved 22-tiden, så det er jo begrænset hvor meget aften, jeg har! Men man kan jo ikke få i både pose og sæk!

Men men men derfor vil vi jo gerne snart se guldklumpen alligevel!

Anmeld

30. december 2012

Lilje82

Uh jeg hepper på at du snart popper og disker op med en baby mens civile stadig skriver 2012, kan nærmest høre Mie æggestokke allerede 

Anmeld

30. december 2012

piadas

Nu synes jeg altså snart, han skal finde udgangen!!
Hvis ikke det bliver indenfor de næste par timer, synes jeg helt, han skal lade være! Jeg tror ikke, det er sjovt at have fødselsdag hverken nytårsaften eller dagen efter, hvor alle ligger med tømmermænd og er trætte! ;-)
Hvordan har I det selv med de dage?:-)

Anmeld

30. december 2012

_-Kathrine-_

piadas skriver:

Nu synes jeg altså snart, han skal finde udgangen!!
Hvis ikke det bliver indenfor de næste par timer, synes jeg helt, han skal lade være! Jeg tror ikke, det er sjovt at have fødselsdag hverken nytårsaften eller dagen efter, hvor alle ligger med tømmermænd og er trætte! ;-)
Hvordan har I det selv med de dage?:-)

Ja helt ærligt... Har her til aften gjort rent og været ude og gå en tur - endda løbet(!!!) det sidste stykke vej hjem...! så må jeg jo lige rykke manden rundt inde i soveværelset om lidt
Vi har det fint nok med hvis det skulle blive i morgen.. Det er min farfars fødselsdag og kan huske hvor hyggeligt det var at mødes formiddag/eftermiddag for at fejre ham, meeeeen d. 1/1 er straks værre... - det eneste plus ved den er, at vi i det mindste altid har fri

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.