Nogle der har en "NeoNate" baby alarm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

658 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. december 2012

Den lykkelige

Kan i anbefale den? Vi har Super Nova d5 og er bare SÅ træt af den!!!
Overvejer købe den der neoNate da jeg så den havde fået rigtig gode test resultater..
Nogen som kender den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2012

HeidiØ

Den lykkelige skriver:

Overvejer købe den der neoNate da jeg så den havde fået rigtig gode test resultater..
Nogen som kender den?

Dem har vi! Og vi har virkelig været glade for dem. De er små, kompakte og effektive. God skru op og ned funktion og med vibrator hvis man ønsker. Og snore til hvis man evt skal ha den med når man støvsuger
Nu er William 16 mdr, og de er brugt fra dag 1, så self holder de ik strøm 10 timer mere
Men et kanon køb!

Anmeld

28. december 2012

Den lykkelige

HeidiØ skriver:

Dem har vi! Og vi har virkelig været glade for dem. De er små, kompakte og effektive. God skru op og ned funktion og med vibrator hvis man ønsker. Og snore til hvis man evt skal ha den med når man støvsuger
Nu er William 16 mdr, og de er brugt fra dag 1, så self holder de ik strøm 10 timer mere
Men et kanon køb!

Tusind tak for svar!!!
Det lyder jo super godt!! Så lige de havde dem i elgiganten til 999 inkl fragt..
http://www.elgiganten.dk/product/hjem-pleje/babyudstyr/BC5000A/neonate-babyalarm-bc-5000a
Overvejer at købe dem..  Men ville jo lige høre lidt om nogle kendte til dem..
Super de lyder jo gode!

Anmeld

28. december 2012

HeidiØ

Den lykkelige skriver:

Tusind tak for svar!!!
Det lyder jo super godt!! Så lige de havde dem i elgiganten til 999 inkl fragt..
http://www.elgiganten.dk/product/hjem-pleje/babyudstyr/BC5000A/neonate-babyalarm-bc-5000a
Overvejer at købe dem..  Men ville jo lige høre lidt om nogle kendte til dem..
Super de lyder jo gode!

Jep, de der har min veninde, vores er bare uden temperatur! Den der er lidt smartere

Anmeld

28. december 2012

vitapigen

Jeg har dem og kan klart anbefales. 

Anmeld

28. december 2012

quindelist

Yes dem har vi og ku ikke ønske os andre ;-)

Anmeld

29. december 2012

Tranebaer

Har haft den og den døde da den faldt ud af barnevognen Det gjorde supernova ikke..

Anmeld

29. december 2012

Bak

Den lykkelige skriver:

Nogen som kender den?

Vi har dem, og de er super gode Kan hvad de skal kunne og er dejligt små Kan kun anbefale dem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.