Hvor mange penge for pasning af eget barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.732 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. december 2012

lilledittemor

Som overskriften siger...

Jeg går jo hjemme med vores datter og blev i dag fortalt om at man kan søge om tilskud til pasning af eget barn.

Nu har jeg så søgt - men kan ikke finde noget om hvor meget man kan få, eller hvad der skal til før man er berettiget til det?

God aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2012

Lucky05

Ditte_Marie skriver:

Jeg går jo hjemme med vores datter og blev i dag fortalt om at man kan søge om tilskud til pasning af eget barn.

Nu har jeg så søgt - men kan ikke finde noget om hvor meget man kan få, eller hvad der skal til før man er berettiget til det?

God aften

Det er ikke alle kommuner der har den mulighed. Men mener du får det samme som tilskuddet er til alle andre. Ca 5000 kr pr måned. Afhængig af kommune. Og mener man kun kan gøre det 1 år. 

Anmeld

28. december 2012

musse1

Ditte_Marie skriver:

God aften

det er meget forkskelligt fra kommune til kommune hvad man for og hvad man kan få er fra barnet er 0-3 år, her i Faxe kommune kan man ikke få tilskud, men du kan finde det på din kommunes hjemmeside 

Anmeld

28. december 2012

lilledittemor

Lucky05 skriver:

Det er ikke alle kommuner der har den mulighed. Men mener du får det samme som tilskuddet er til alle andre. Ca 5000 kr pr måned. Afhængig af kommune. Og mener man kun kan gøre det 1 år. 

Det er vel før skat, ik?

Jeg har lige søgt - så mon ikke min kommune gør det?

Anmeld

28. december 2012

lilledittemor

musse1 skriver:

det er meget forkskelligt fra kommune til kommune hvad man for og hvad man kan få er fra barnet er 0-3 år, her i Faxe kommune kan man ikke få tilskud, men du kan finde det på din kommunes hjemmeside 

Tak

Jeg har lige søgt, så tror godt at man kan her i Hvidovre..

Anmeld

28. december 2012

TeamRocket

Her er det omkring 2-3 tusind efter skat. Eller det var det, pt er der for få børn til at fylde dp, vs og bh så de tilbyder ikke tilskudet mere.

Anmeld

28. december 2012

Lucky05

Ditte_Marie skriver:

Det er vel før skat, ik?

Jeg har lige søgt - så mon ikke min kommune gør det?

Jo man regner oftest før skat, da vi alle har forskelligt fradrag.  

Anmeld

28. december 2012

lilledittemor

TeamRocket skriver:

Her er det omkring 2-3 tusind efter skat. Eller det var det, pt er der for få børn til at fylde dp, vs og bh så de tilbyder ikke tilskudet mere.

Okay

Ej hvor ærgeligt..

Anmeld

28. december 2012

lilledittemor

Lucky05 skriver:

Jo man regner oftest før skat, da vi alle har forskelligt fradrag.  

Det var mere for at være helt sikker

Tusind tak for svar..

Anmeld

28. december 2012

Benjamins'mor

Her er det 2-3000 efter skat, men man må vidst ikke have job eller modtage kh ved siden af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.