Sanne har født..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2009

Hellemor

Rigtig mange gange tillykke med lillemanden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2009

puslepigen

Hej Sanne
jeg vil også ønske dig og din familie tillykke med familieforøgelsen, jeg har fuldt  med fra sidelignene. jeg håber at alt er vel overstået.
knus

Anmeld

15. juni 2009

mammy

Hej hjertelig tillykke med drengen
knuzz

Anmeld

16. juni 2009

SaNiNa

Tak hvor er i søde...

Orker ikke lige at skrive så meget da jeg er fuldstændig færdig, har ikke rigtig fået den ro på syghuset som jeg havde håbet på... efter et mega chok med akut kejsersnit osv...

Nicklas er bare så nem han sover 6-7 timer om natten og så er han vågen 2 timer og sover så 2½ time og er vågen til sidste på eftermiddagen hvor han så lige sover 2 timer igen...

nå vi lige har fået sove lidt skal jeg nok ligge en masse billeder ind af ham, han er bare så dejlig og liner sin far helt vildt...

Endnu en gang 1000 gang tak for jeres søde beskeder.
Og Pia endnu en gang kæmpe tillykke med lille pigen.

Sanne

Anmeld

16. juni 2009

Mira0911

Sanne skriver:

Tak hvor er i søde...

Orker ikke lige at skrive så meget da jeg er fuldstændig færdig, har ikke rigtig fået den ro på syghuset som jeg havde håbet på... efter et mega chok med akut kejsersnit osv...

Nicklas er bare så nem han sover 6-7 timer om natten og så er han vågen 2 timer og sover så 2½ time og er vågen til sidste på eftermiddagen hvor han så lige sover 2 timer igen...

nå vi lige har fået sove lidt skal jeg nok ligge en masse billeder ind af ham, han er bare så dejlig og liner sin far helt vildt...

Endnu en gang 1000 gang tak for jeres søde beskeder.
Og Pia endnu en gang kæmpe tillykke med lille pigen.

Sanne

Hjertelig tillykke søde... Glæder mig til at se billeder... :O)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.