Gravid med nr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.808 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. december 2012

Anonym trådstarter

5. Jeg er så meget i chock. Jeg er gravid med nr. 5. Tog en test i morges og tog så til scanning. Jeg er i uge 8. Jeg har været meget træt i december og for 3 dage siden begyndte jeg at kaste op. I går fik jeg helt vildt lyst til syltede asier, så jeg tænkte jeg hellere lige måtte teste. Vi har passet sådan på og fatter ikke det er sket. Jeg har jo hørt den fineste hjertelyd og set en lille bitte baby. Jeg er i syv sind. Min fornuft siger mig vi har nok, men mit hjerte siger mig, hvordan kan jeg fravælge sådan en lille bitte en. Den kan jo ikke gøre for mor og far ikke har passet på...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2012

Rockertand

Anonym skriver:

5. Jeg er så meget i chock. Jeg er gravid med nr. 5. Tog en test i morges og tog så til scanning. Jeg er i uge 8. Jeg har været meget træt i december og for 3 dage siden begyndte jeg at kaste op. I går fik jeg helt vildt lyst til syltede asier, så jeg tænkte jeg hellere lige måtte teste. Vi har passet sådan på og fatter ikke det er sket. Jeg har jo hørt den fineste hjertelyd og set en lille bitte baby. Jeg er i syv sind. Min fornuft siger mig vi har nok, men mit hjerte siger mig, hvordan kan jeg fravælge sådan en lille bitte en. Den kan jo ikke gøre for mor og far ikke har passet på...

Stort tillykke - tænk på alle glæderne, der er mange

Anmeld

28. december 2012

Tullepoder

Puha det er ikke en nem situation og stå i, håber det bedste for dig og din familie og så får du lige en med på vejen

Anmeld

28. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hold da op i må være gode til at lave babyer

Ka godt forstå det må være et kæmpe chok og ved slet ik lige hva jeg ville tænke hvis det skete for mig. Dog tror jeg at hvis baby var sund og rask, ville vælge at få babyen, nu hvor jeg ka se hvor stor glæde min 2 har af hinanden.

Held og lykke med besludningen! Vh stine

Anmeld

28. december 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Forsigtigt tillykke

Har den veninde, der opdagede hendes 5 graviditet, i 17 uge..

De har nu 5 skønne piger i alderen 0-7 år!! Og klart det er da hårdt, men har hendes ord for, at det absolut er det værd!

Nu ville de slet ikke have været deres 5 prinsesse foruden!

Held og lykke med beslutningen

Anmeld

28. december 2012

Miss Kat

Nu siger du at I har passet sådan på, men hvad mener du helt præcis med det? Altså, har I brugt korrekt prævention eller bare stået af i Roskilde osv.?

Anmeld

28. december 2012

M (:

Anonym skriver:

Forsigtigt tillykke!

Venligst M, som er nr. 2 af 5 og aldrig har manglet kærlighed eller nærvær i sin barndom! 

Anmeld

28. december 2012

Carina:-)

Ja,jeg vil sige-følg dit hjerte 

Har selv født 7 ,og de er alle det værd .

Håber det bedste ligegyldigt hvad valget bliver 

Anmeld

28. december 2012

Tin

Profilbillede for Tin
Anonym skriver:

Tillykke:-)

Tag en dyb indånding og følg dit hjerte.

Jeg er selv mor til 5, og det er ikke 1 for meget

Anmeld

28. december 2012

Anonym trådstarter

Tusinde tak for opbakningen. Det er dejligt og høre at det kan fungere for andre

Jeg tænker selvfølgelig at vi har 4 vidunderlige børn, og hvad nu hvis den her lille bebs fejler noget?? Jeg håber selvfølgelig alt er i som det skal være, og jeg ved jo ikke før jeg har født om alt er ok (har selvfølgelig også tænkt sådan de andre gange).

Der er en der har spurgt om vi er stået af i Roskilde?? Synes det er sagen uvedkommende, men jeg har brugt den prævention der hedder nuvaring. Jeg er før blevet gravid på p-piller, og nu også nuvaring. 

Jeg tror også vi beholder den lille, hvordan skal jeg kunne vælge sådan en lille fra?? Jeg håber bare vi kan rumme en lille mere. Er studerende og det kunne ikke komme på et dårligere tidspunkt, men åha har altid sagt jeg ikke ville have en abort...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.