Anonym skriver:
Vi hader at gøre rent, og det stresser os. Så vi har bestemt os får at finde os en rengøringsKone. Vi bor i en 83 kvm2 lejlighed med badeværelse, køkken, stue på 2 værelser.
Hvad et normalt at få i timen? Eller hvordan gør man?
Hej
Vi bor i en 79 kvm stor lejlighed og vi gider heller ikke gøre rent. Det dræner os for energi, som vi mener vi kan bruge bedre med hinanden.
Jeg gik på nettet og søgte efter rengøringshjælp. Fandt en ung pige der har sit eget firma og somer super dygtig.
Jeg ringede hende op og aftalte et møde, hvor vi kunne se hinanden lidt an, hun kunne se lejligheden, høre om hvordan jeg gerne ville have gjort tingene (vi har nogle sarte gulve der skal behandles specielt og det samme med vores bordplader i køkkenet)
Så aftalte vi en tid på ugen hun skulle komme og hvor tit og jeg spurgte så hvor lang tid hun regnede med at det tog at gøre vores lejlighed rent.
Hun kommer en gang om ugen og bruger 2½ time hver gang, men så er der også skinnede rent alle steder. Vi giver 170 i timen, men så er det heller ikke sort og vi har kunnet trække det fra i skat her hele året (det frafalder så per 01.01.2013)
Håber det var svar nok.
Anmeld