Rengøringshjælp, pris?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.298 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. december 2012

Anonym trådstarter

Vi hader at gøre rent, og det stresser os. Så vi har bestemt os får at finde os en rengøringsKone. Vi bor i en 83 kvm2 lejlighed med badeværelse, køkken, stue på 2 værelser. 

Hvad et normalt at få i timen? Eller hvordan gør man?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2012

Enirt

Anonym skriver:

Vi hader at gøre rent, og det stresser os. Så vi har bestemt os får at finde os en rengøringsKone. Vi bor i en 83 kvm2 lejlighed med badeværelse, køkken, stue på 2 værelser. 

Hvad et normalt at få i timen? Eller hvordan gør man?

Hej

Vi bor i en 79 kvm stor lejlighed og vi gider heller ikke gøre rent. Det dræner os for energi, som vi mener vi kan bruge bedre med hinanden.

Jeg gik på nettet og søgte efter rengøringshjælp. Fandt en ung pige der har sit eget firma og somer super dygtig.

Jeg ringede hende op og aftalte et møde, hvor vi kunne se hinanden lidt an, hun kunne se lejligheden, høre om hvordan jeg gerne ville have gjort tingene (vi har nogle sarte gulve der skal behandles specielt og det samme med vores bordplader i køkkenet)

Så aftalte vi en tid på ugen hun skulle komme og hvor tit og jeg spurgte så hvor lang tid hun regnede med at det tog at gøre vores lejlighed rent.

Hun kommer en gang om ugen og bruger 2½ time hver gang, men så er der også skinnede rent alle steder. Vi giver 170 i timen, men så er det heller ikke sort og vi har kunnet trække det fra i skat her hele året (det frafalder så per 01.01.2013)

Håber det var svar nok.

Anmeld

28. december 2012

Anonym trådstarter

Enirt skriver:

Hej

Vi bor i en 79 kvm stor lejlighed og vi gider heller ikke gøre rent. Det dræner os for energi, som vi mener vi kan bruge bedre med hinanden.

Jeg gik på nettet og søgte efter rengøringshjælp. Fandt en ung pige der har sit eget firma og somer super dygtig.

Jeg ringede hende op og aftalte et møde, hvor vi kunne se hinanden lidt an, hun kunne se lejligheden, høre om hvordan jeg gerne ville have gjort tingene (vi har nogle sarte gulve der skal behandles specielt og det samme med vores bordplader i køkkenet)

Så aftalte vi en tid på ugen hun skulle komme og hvor tit og jeg spurgte så hvor lang tid hun regnede med at det tog at gøre vores lejlighed rent.

Hun kommer en gang om ugen og bruger 2½ time hver gang, men så er der også skinnede rent alle steder. Vi giver 170 i timen, men så er det heller ikke sort og vi har kunnet trække det fra i skat her hele året (det frafalder så per 01.01.2013)

Håber det var svar nok.

Mange tak :-) 

tror vores MAX tager 2 timer.. 

Anmeld

28. december 2012

Anonym trådstarter

Ingen andre??

Anmeld

28. december 2012

Carina:-)

Hvis du tager et proff firma ligger prisen ofte imellem 230-300 ved hjemmeservice.

Anmeld

28. december 2012

LMX

Jeg gjorde engang rent for et ældre ægtepar. Jeg fik hvad der svarede til ca 125kr i timen.

Anmeld

28. december 2012

Mum33

Dem jeg kender, der har en rengøringshjælp giver 100 sort. Kunne også godt ønske mig en 

Anmeld

28. december 2012

Dinna88

E. B. skriver:

Dem jeg kender, der har en rengøringshjælp giver 100 sort. Kunne også godt ønske mig en 

Det er også det beløb jeg kender til Men det er jo betydeligt højere, hvis man skal holde sig på den rette side af loven. 

Anmeld

28. december 2012

Mum33

Dinna88 skriver:

Det er også det beløb jeg kender til Men det er jo betydeligt højere, hvis man skal holde sig på den rette side af loven. 

Helt sikkert  Men når det kommer til rengøringshjælp derhjemme, så kender jeg ingen "lovlydige borgere"

Anmeld

28. december 2012

Dinna88

E. B. skriver:

Helt sikkert  Men når det kommer til rengøringshjælp derhjemme, så kender jeg ingen "lovlydige borgere"

Nej, jeg kender faktisk ingen. Det er jo slet ikke noget folk vil betale for + der er MANGE der gerne vil gøre det sort!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.