skal vi prøve hjemmeinseminering?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.145 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. december 2012

tankai

Åh, jer kan ikke vente endnu længere..

Jeg burde have æggeløsning d. 6, og fik besked fra gyn i går, at nu d. 6 er en søndag, vil mandag være forsent at inseminere og fredag for tidligt  

Mit hoved kan ikke holde til, at springe en gang over.. 

Så skal vi vente en hel måned mere.. 

Efter kun et forsøg! 

Og gangen efter er en lørdag, kan vi så heller ikke der? 

Vi overvejer at forsøge engang med hjemmeinseminering, men synes det er lidt uoverskueligt, nu vi slet ikke ved, hvad der skal til.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

Nessie

Det er da også ret frustrerende, at det så ikke kan lade sig gøre i denne måned

Men jeg vil fraråde hjemmeinseminering, da jeg har læst at man (kvinden) kan blive frygtelig syg af det.
Noget med at kroppen selv spærrer/sorterer råsæden fra, men hvis man f.eks. bruger en engangssprøjte, kommer alt jo ind i kroppen, og det kan man blive frygtelig syg af. Kan ikke huske det præcis,men er sikker på at du kan prøve at google det.

Men hop da på manden, når det bliver tid, det kunne jo være at det lykkedes alligevel

Anmeld

3. januar 2013

Kay

Nessie skriver:

Men jeg vil fraråde hjemmeinseminering, da jeg har læst at man (kvinden) kan blive frygtelig syg af det.
Noget med at kroppen selv spærrer/sorterer råsæden fra, men hvis man f.eks. bruger en engangssprøjte, kommer alt jo ind i kroppen, og det kan man blive frygtelig syg af. Kan ikke huske det præcis,men er sikker på at du kan prøve at google det.

Men hop da på manden, når det bliver tid, det kunne jo være at det lykkedes alligevel

hop på manden og prøv at lave en selv

Anmeld

3. januar 2013

Hullabullabulla

tankai skriver:

Åh, jer kan ikke vente endnu længere..

Jeg burde have æggeløsning d. 6, og fik besked fra gyn i går, at nu d. 6 er en søndag, vil mandag være forsent at inseminere og fredag for tidligt  

Mit hoved kan ikke holde til, at springe en gang over.. 

Så skal vi vente en hel måned mere.. 

Efter kun et forsøg! 

Og gangen efter er en lørdag, kan vi så heller ikke der? 

Vi overvejer at forsøge engang med hjemmeinseminering, men synes det er lidt uoverskueligt, nu vi slet ikke ved, hvad der skal til.. 

Hvad med bare at tage ælsprøjten og så lave "hjemmearbejde" ?

Jeg blev gravid på den måde

Anmeld

3. januar 2013

tankai

Nessie skriver:

Vi er lige blevet ringet op i morges af vores gyn , og sædbankerne i dk har lukket for salg, så nu bliver det "rigtig" hjemmeinseminering..

Så er det vel ligesom hvis det var "almindeligt"..?

Anmeld

3. januar 2013

tankai

Kay skriver:

hop på manden og prøv at lave en selv

Hehe, nu vi er to piger, kan det godt give problemer 

Anmeld

3. januar 2013

tankai

Britt88 skriver:

Hvad med bare at tage ælsprøjten og så lave "hjemmearbejde" ?

Jeg blev gravid på den måde

Anmeld

4. januar 2013

Kay

tankai skriver:

hehe  ja så er der sgu ik andet for end at vente... eller finde en ude i byen

når det nu er lørdag næste gang burde du kunne blive insimineret fredag

Anmeld

4. januar 2013

Kay

tankai skriver:

Vi er lige blevet ringet op i morges af vores gyn , og sædbankerne i dk har lukket for salg, så nu bliver det "rigtig" hjemmeinseminering..

Så er det vel ligesom hvis det var "almindeligt"..?

den forstår jeg ik

Anmeld

4. januar 2013

tankai

Kay skriver:

den forstår jeg ik

hvis vi selv finder en doner, og han går på toilettet med en kop, og man så selv inseminere sig, er det vel som en almindelig omgang med en mand, nu det ikke bliver sprøjtet op i livmoderen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.