sprængt kondom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

981 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. december 2012

Anonym trådstarter

hejsa..

Kæresten og jeg har li haft sex, kondomen gik i stykker, men samtidig opdager vi at jeg li har fået min mens. 

Hvad er risikoen for jeg kan være blevet gravid??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2012

M&N

Anonym skriver:

hejsa..

Kæresten og jeg har li haft sex, kondomen gik i stykker, men samtidig opdager vi at jeg li har fået min mens. 

Hvad er risikoen for jeg kan være blevet gravid??

Tror ikke du skal være bekymret for at du er blevet gravid .. Medmindre du er en af de som får ægløsning under menstruation og det er yderst sjældent ..

Anmeld

28. december 2012

wamse

Jeg ville for en sikkerhedsskyld tage på apoteket, og købe en fortrydelsespille, for går ikke ud fra, at i vil have et barn nu når i bruger kondom 

Anmeld

28. december 2012

Dinna88

wamse skriver:

Jeg ville for en sikkerhedsskyld tage på apoteket, og købe en fortrydelsespille, for går ikke ud fra, at i vil have et barn nu når i bruger kondom 

Det ville jeg også Risikoen ER der, til trods for at den er minimal.

Anmeld

28. december 2012

Rikke, Liam & Linus

Man skal bare passe uendeligt meget på med at tage fortrydelsespiller....de er nogle giftige sataner 

Anmeld

28. december 2012

Anonym trådstarter

Vi har bestemt at jeg ikke ska tage nogen pille, hvis jeg er blevet gravid, så er det fantastisk, og vi får to børn som er tæt på hinanden... 

Tak for svar piger 

Anmeld

28. december 2012

M&N

Anonym skriver:

Vi har bestemt at jeg ikke ska tage nogen pille, hvis jeg er blevet gravid, så er det fantastisk, og vi får to børn som er tæt på hinanden... 

Tak for svar piger 

Anmeld

28. december 2012

M&N

Rikke, Liam & Linus skriver:

Man skal bare passe uendeligt meget på med at tage fortrydelsespiller....de er nogle giftige sataner 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.