Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hejsa..
Kæresten og jeg har li haft sex, kondomen gik i stykker, men samtidig opdager vi at jeg li har fået min mens.
Hvad er risikoen for jeg kan være blevet gravid??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: hejsa.. Kæresten og jeg har li haft sex, kondomen gik i stykker, men samtidig opdager vi at jeg li har fået min mens. Hvad er risikoen for jeg kan være blevet gravid??
Tror ikke du skal være bekymret for at du er blevet gravid .. Medmindre du er en af de som får ægløsning under menstruation og det er yderst sjældent ..
Jeg ville for en sikkerhedsskyld tage på apoteket, og købe en fortrydelsespille, for går ikke ud fra, at i vil have et barn nu når i bruger kondom
wamse skriver: Jeg ville for en sikkerhedsskyld tage på apoteket, og købe en fortrydelsespille, for går ikke ud fra, at i vil have et barn nu når i bruger kondom
Det ville jeg også Risikoen ER der, til trods for at den er minimal.
Man skal bare passe uendeligt meget på med at tage fortrydelsespiller....de er nogle giftige sataner
Vi har bestemt at jeg ikke ska tage nogen pille, hvis jeg er blevet gravid, så er det fantastisk, og vi får to børn som er tæt på hinanden...
Tak for svar piger
Anonym skriver: Vi har bestemt at jeg ikke ska tage nogen pille, hvis jeg er blevet gravid, så er det fantastisk, og vi får to børn som er tæt på hinanden... Tak for svar piger
Rikke, Liam & Linus skriver: Man skal bare passe uendeligt meget på med at tage fortrydelsespiller....de er nogle giftige sataner
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128