Det har bliver meget langt, men har lige brug for at skrive det ned.
vi har den skønneste og nemmeste søn. Han er født 12/2-12 og er derfor næsten 11 mdr. nu. Han har siden han var 1½ md. sovet igennem, og simpelthen været SÅ nem ! Jeg har lagt ham i vuggen og sagt godnat, gået ud og slukket lyset og han har så lagt sig til at sove, og sov hele natten UDEN at vågne eller skulle spise.
Da han var 6 mdr. kom han på hans eget værelse og den gode soverutine fortsatte som før.
Da han bliver omkring de 8 mdr. begynder der at ske en del med ham, han lærer en masse nyt og bliver mere bevist med alting, han lærer at kravle osv.
Da han er ca. 9 mdr. sker det en aften at han var svær at få til at sove, som ud af den blå luft er det hele ændret. Han vågner mellem 5 og 20 (!!!!!!!) gange om natten og er bare rigtig svær at få til at sove igen, han skriger og skriger og skriger. VI kæmper en hård kamp og i starten er vi slet ikke sikker på hvad der plager ham, men det går langsomt op for os at det var noget udviklingsfase, tigerspring/seperationsangs noget.
Vi får held med at putte ham ved at sidde ved siden af sengen, vi vender ham igen og igen om på ryggen eller siden, fordi han konstant vender sig om på maven og derefter rejser sig op og skriger, det tog omkring 1½ time at putte ! HVER AFTEN nogle gange mere, helt op til 3 timer. og når han ENDELIG var faldet i søvn skulle vi liste ud af rummet og kom der den mindste lyd vågnede han og så startede det forfra.
vi listede rundt når han endelig sov og kom den ene til at lave en høj lyd blev den anden sur osv. vi var helt kørt ned, og til sidst gav vi op, og puttede ham hos os

Jeg havde svoret at han IKKE skulle ind i vores seng. Men det kom han :/
vores sexliv og den intimitet og holden om hinanden vi plejede hver aften var væk fordi vi skulle ligge musestille for ikke at vække bassen.
Jeg valgte så den anden aften at tage kampen op, da jeg efterhånden kunne mærke at nu sov han godt hos os fordi han synes det var hyggeligt. Så jeg puttede ham i hans egen seng, og da han vågnede første gang satte jeg gang i en ny metode!
Jeg gik ind til ham på hans værelse, lagde ham ned, gav ham sutten og dyne på sagde godnat og gik ud. Han rejste sig med det samme op og skreg i vilden sky, jeg ventede 1 minut og gentog så. i 2½ time !!!!!! Tror uden overdrivelse at jeg var derinde over 500 gange !

Men så faldt han i søvn, nok en blanding af "nu giver jeg op" og total udmattelse.
Dagen efter gjorde jeg det samme da han blev puttet, han tumlede meget rundt og rejste sig, men han skreg ikke !! og jeg lod ham tumle rundt, hvert 5 min gik jeg ind til ham, lagde ham ned, gav ham sutten, sagde godnat og gik ud, det gentog sig i omkring 1½ time DOG uden skrig og skrål og gråd ! ! !
Dagen efter igen, puttede jeg på samme måde og jeg var inde ved ham og ligge ham ned 1(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) GANG !!! og så sov han ! HELE NATTEN ! UDEN AT VÅGNE! Jeg kan slet ikke forklarer hvor stor en lettelse det var !!
Så manden og jeg fejrede det med god sex nu vi ikke længere skulle være bange for at han vågnede bare vi trak vejret

Det gjorde han så alligevel (måske vi larmede for meget alligevel

) Jeg gik ind til ham, lagde ham ned, gav ham sutten og sagde godnat og gik. Han lagde sig med det samme til at sove !!!

Jeg håber den gode udvikling fortsætter for hold nu op det var 2 MEGET hårde måneder ! Pyyyyh !
Tak fordi du læste med så langt !