At falde selv i søvn når man sover i mors/fars seng!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

767 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. december 2012

Anonym trådstarter

Hej Kvinder,

Jeg skriver annonymt da det for mig er et lidt privat spørgsmål/problem (vil ikke kunne googles på det), men hvis nogen genkender mig er det helt fint

Jeg er mor til to børn i 2-3 års alderen.

Mine børn sover i mors og fars seng (vi har 3 enkelt senge der er bygget sammen) - det er et valg vi har taget og har det godt med. Så det er ikke det der er problemet. Problemet er det er begyndt at tage laaang tid at putte dem.Vi putter sådan at en af os ligger derinde med dem til de sover og defefter går vi ud ..

Kunne rigtig godt tænke mig at hører om andre der har børn sovene hos sig hvordan de falder i søvn (selv, med mor eller far, eller med forældre i rummet).. Er lidt træt af den lange putte tid..

Del jeres metoder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

PernilleogLouis

Anonym skriver:

Hej Kvinder,

Jeg skriver annonymt da det for mig er et lidt privat spørgsmål/problem (vil ikke kunne googles på det), men hvis nogen genkender mig er det helt fint

Jeg er mor til to børn i 2-3 års alderen.

Mine børn sover i mors og fars seng (vi har 3 enkelt senge der er bygget sammen) - det er et valg vi har taget og har det godt med. Så det er ikke det der er problemet. Problemet er det er begyndt at tage laaang tid at putte dem.Vi putter sådan at en af os ligger derinde med dem til de sover og defefter går vi ud ..

Kunne rigtig godt tænke mig at hører om andre der har børn sovene hos sig hvordan de falder i søvn (selv, med mor eller far, eller med forældre i rummet).. Er lidt træt af den lange putte tid..

Del jeres metoder

Min dreng har i en lang periode sovet hos mig (ca et halvt år) - han falder selv i søvn ligesom han ville gøre hvis han sov i sin egen seng - så ingen problemer med putningen

Anmeld

27. december 2012

2721

Jeg sover også sammen med min søn.
Jeg putter på samme måde som jer.
Her tager det i gennemsnit 45 min at putte. Ville ønske jeg bare kunne gå, men der har været en masse store omvæltninger i vores liv de sidste måneder og det har gjort hans store behov for tryghed endnu større, så jeg må bide i det sure æble og bruge den tid der nu tager. Det meste af tiden skal jeg blot være der. Så jeg benytter mig af muligheden får at slappe lidt af inden jeg skal id og rydde op og gøre rent

Anmeld

28. december 2012

Anonym trådstarter

kicha skriver:

Min dreng har i en lang periode sovet hos mig (ca et halvt år) - han falder selv i søvn ligesom han ville gøre hvis han sov i sin egen seng - så ingen problemer med putningen

Okay, for var lidt i tvivl om det kunne lade sig gøre, ved egentlig ikke hvorfor (det har vi bare aldrig gjort).. Men tror vi skal til at lære dem det.. Tak for svar

Anmeld

28. december 2012

Anonym trådstarter

Bøllemyr skriver:

Jeg sover også sammen med min søn.
Jeg putter på samme måde som jer.
Her tager det i gennemsnit 45 min at putte. Ville ønske jeg bare kunne gå, men der har været en masse store omvæltninger i vores liv de sidste måneder og det har gjort hans store behov for tryghed endnu større, så jeg må bide i det sure æble og bruge den tid der nu tager. Det meste af tiden skal jeg blot være der. Så jeg benytter mig af muligheden får at slappe lidt af inden jeg skal id og rydde op og gøre rent

Synes egentlig også det er hyggeligt nok, og har haft det okay med det i den periode hvor det har taget ½ time i gennemsnit.. Men når det begynder at blive over 1 time synes jeg altså det er i overkanten

Tak for dit svar

Anmeld

28. december 2012

2721

Anonym skriver:

Synes egentlig også det er hyggeligt nok, og har haft det okay med det i den periode hvor det har taget ½ time i gennemsnit.. Men når det begynder at blive over 1 time synes jeg altså det er i overkanten

Tak for dit svar

Det kan jeg godt forstå. Husker tydeligt de perioder hvor det tog op til 2 timer

Anmeld

28. december 2012

Anonym trådstarter

Bøllemyr skriver:

Det kan jeg godt forstå. Husker tydeligt de perioder hvor det tog op til 2 timer

Hvordan fik i det til at gå over ?

Anmeld

29. december 2012

2721

Anonym skriver:

Hvordan fik i det til at gå over ?

Gjorde ikke rigtig så meget holdt fast i rutinen og holdte på at han skulle sove.
Tror det handler om hvor de er i deres udvikling. Så perioderne har været der et par gange, men forsvinder af sig selv igen.
Det kan også være at sengetiden skal justeres. Her har jeg lige ændret charlies senge tid og det har betydet han sover nemmer og hurtiger. Før kom han i seng kl 19, nu kommerhan i seng 18.30 og sover ca 19.10 plus minus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.