Graviditet gener?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.835 visninger
22 svar
0 synes godt om
27. december 2012

L&V

Så fik jeg min første omgang akupunktur mod kvalme idag.. Håber godt nok det hjælper, har indtil nu fået piller mod det men der er mange dumme bivirkninger. Jeg har indtil nu tabt mig 4kg pga det så håber det vender nu...
Var så heldig at få en scanning med og bassen sprallede, slog kolbøtter og vinkede så fint til sin mor..

Hvad med jer andre har i nogle gener?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2012

Klokkeblomst88

Månsson skriver:

Så fik jeg min første omgang akupunktur mod kvalme idag.. Håber godt nok det hjælper, har indtil nu fået piller mod det men der er mange dumme bivirkninger. Jeg har indtil nu tabt mig 4kg pga det så håber det vender nu...
Var så heldig at få en scanning med og bassen sprallede, slog kolbøtter og vinkede så fint til sin mor..

Hvad med jer andre har i nogle gener?

Uh lyder dejligt med en skøn scanning 

Jeg har været plaget at døgn-kvalme knap en måned - det er heldigvis på retur, så nu er det kun morgen/formiddag, at jeg mest er plaget. Har det hjulpet med behandling? Eller skal du have flere behandlinger?

Anmeld

31. december 2012

L&V

Klokkeblomst88 skriver:

Uh lyder dejligt med en skøn scanning 

Jeg har været plaget at døgn-kvalme knap en måned - det er heldigvis på retur, så nu er det kun morgen/formiddag, at jeg mest er plaget. Har det hjulpet med behandling? Eller skal du have flere behandlinger?

Det er så dejligt med en scanning, nu har vi set den hver anden uge indtil nu.. Njah det syntes jeg ikke rigtig.. Skal der op 1gang om ugen de næste par uger og ellers skal jeg på piller igen

Anmeld

4. januar 2013

Nille-pigen

puha døgnkvalme ... føler med dig... 

jeg har selv spontan kvalme og opkastsangreb som kommer snigende på alle tidspunkter af dagen, men det er ikke så slemt som det har været, gud ske lov... 

Anmeld

5. januar 2013

L&V

Nille-pigen skriver:

puha døgnkvalme ... føler med dig... 

jeg har selv spontan kvalme og opkastsangreb som kommer snigende på alle tidspunkter af dagen, men det er ikke så slemt som det har været, gud ske lov... 

Det er skisme heller ikke sjov, mon ikke det snart har tænkt og forlade vores kroppe

Anmeld

6. januar 2013

Nille-pigen

Månsson skriver:

Det er skisme heller ikke sjov, mon ikke det snart har tænkt og forlade vores kroppe

det må vi da håbe... har de seneste par dage måtte ligge på langs med hovedpine og megen opkast af stort set alt jeg indtager og jeg har ikke feber, så det er ikke influenza ... håber virkelig jeg snart kan være oppe for det er heller ikke godt for min søn at se mig sådan...

Anmeld

6. januar 2013

L&V

Nille-pigen skriver:

det må vi da håbe... har de seneste par dage måtte ligge på langs med hovedpine og megen opkast af stort set alt jeg indtager og jeg har ikke feber, så det er ikke influenza ... håber virkelig jeg snart kan være oppe for det er heller ikke godt for min søn at se mig sådan...

Øv det er bare ik sjovt.. Er du sygemeldt??

Anmeld

8. januar 2013

Nille-pigen

Månsson skriver:

Øv det er bare ik sjovt.. Er du sygemeldt??

nej jeg er arbejdssøgende... men kan godt søge job fra under min dyne...

Anmeld

9. januar 2013

Hjorth87

Jeg har kvalme hele døgnet & kaster op om morgnen.. Men der er desværre ikke noget at komme af med  Så det gør forfædeligt ondt... Øvøv... Håber virkelig på at det snart vender... 

Sys det er en lille smule svært at være over lykkelig når jeg rander sådan rundt...  

Og det er endnu sværre at være der 100% for vores første søn på 2,4år.. Men håber på bedring.... 

Anmeld

9. januar 2013

Klokkeblomst88

Min kvalme er heldigvis på retur - så håber også, at jeres er? 

Jeg er i 11+3 i dag, og har kun lidt kvalme om morgenen nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.