Ammebh, hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.337 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. december 2012

KittyCatta

Jeg leder med lys og lygte efter en god ammeBH i str. 70/75D. Synes ikke rigtig at jeg kan finde en nogen steder. Måske I kan hjælpe? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

MorDk

KittyCatta skriver:

Jeg leder med lys og lygte efter en god ammeBH i str. 70/75D. Synes ikke rigtig at jeg kan finde en nogen steder. Måske I kan hjælpe? 

Jeg bruger D75 og jeg har ammeBH'er fra Føtex med blonder de sidder SÅ godt!

Anmeld

27. december 2012

tarkoflen

Her er der et stort udvalg

http://www.lace.dk/catalog?section=mama

Hvis du bor i Aarhus kan du bestille dem til butikken og så komme ind og prøve dem og der er super god service og hjælpsomt personale

Anmeld

27. december 2012

KittyCatta

Jeg bruger D75 og jeg har ammeBH'er fra Føtex med blonder de sidder SÅ godt!

Jeg har også sådan en fra Føtex. Den sidder rigtig godt, men kunne godt tænke mig et par stykker mere i andre farver/former. Synes generelt at det er svært at finde BH'er i min størrelse. Så kan jeg få op til en C-skål i 70/75 og D-skålen starter først ved 80. 

Forresten så har Føtex tilbud på alt lingeri i denne uge, så man kan få en ammeBH til kun 50 kr.

Anmeld

27. december 2012

KittyCatta

tarkoflen skriver:

Her er der et stort udvalg

http://www.lace.dk/catalog?section=mama

Hvis du bor i Aarhus kan du bestille dem til butikken og så komme ind og prøve dem og der er super god service og hjælpsomt personale

Tusind tak Bor desværre ikke i Århus, men jeg prøver og kigge.

Anmeld

27. december 2012

MorDk

KittyCatta skriver:

Jeg har også sådan en fra Føtex. Den sidder rigtig godt, men kunne godt tænke mig et par stykker mere i andre farver/former. Synes generelt at det er svært at finde BH'er i min størrelse. Så kan jeg få op til en C-skål i 70/75 og D-skålen starter først ved 80. 

Forresten så har Føtex tilbud på alt lingeri i denne uge, så man kan få en ammeBH til kun 50 kr.

Heyyy TAK for tippet! Det er lige præcis de ammeBH'er jeg bruger! Tjekkede lige tilbudsavisen. TAK! Må I Føtex i morgen! Håber De har dem i min størrelse. Køber 4 stk. hvis det er... Mangler i dén grad!

Anmeld

27. december 2012

KittyCatta

MorDk skriver:

Heyyy TAK for tippet! Det er lige præcis de ammeBH'er jeg bruger! Tjekkede lige tilbudsavisen. TAK! Må I Føtex i morgen! Håber De har dem i min størrelse. Køber 4 stk. hvis det er... Mangler i dén grad!

Selv tak  Håber du finder nogle 

Anmeld

27. december 2012

tarkoflen

KittyCatta skriver:

Tusind tak Bor desværre ikke i Århus, men jeg prøver og kigge.

Jeg prøvede Anita amme bh'en og den sad helt fantastisk, til trods for at jeg er en 70G og det er ikke nemt at få!

Anmeld

29. december 2012

MorDk

KittyCatta skriver:

Selv tak  Håber du finder nogle 

Købte 3 idag!

Anmeld

29. december 2012

KittyCatta

MorDk skriver:

Købte 3 idag!

Lækkert  Glemte desværre at købe nogen, da jeg var derude. Det var ellers formålet med turen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.