Julegaver ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

604 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. december 2012

Anonym trådstarter

Min mor har høvt et ps3 spil i game stop til knægten, spillet er brugt og hun har givet 300 kr. Min mor har ikke forstand på spil , og havde først takket nej til at købe spillet da hun syntes det var dyrt for et brugt spil. Men ekspedienten havde sagt det kostede 500 fra nyt. Vi havde så besøg af et vennepar, hvis dreng syntes spillet var fedt så vi Googlede det. Og ny prisen er så 190 kr !! 

hvad ville du gøre ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

Aabye

Jeg var nok gået i gamestop og brokket mig

Anmeld

27. december 2012

ano14316

Anonym skriver:

Min mor har høvt et ps3 spil i game stop til knægten, spillet er brugt og hun har givet 300 kr. Min mor har ikke forstand på spil , og havde først takket nej til at købe spillet da hun syntes det var dyrt for et brugt spil. Men ekspedienten havde sagt det kostede 500 fra nyt. Vi havde så besøg af et vennepar, hvis dreng syntes spillet var fedt så vi Googlede det. Og ny prisen er så 190 kr !! 

hvad ville du gøre ?

det kommer lidt an på hvor i har fundet det til den pris... men jeg ville da gå ned i butikken, for om ikke andet må de jo købe det tilbage.. 

Anmeld

27. december 2012

Anonym trådstarter

Line - med 2 boblinger skriver:

Jeg var nok gået i gamestop og brokket mig

Var også min tanke - spillet passer heller ikke til kassetten . samme spil men anden udgave

Anmeld

27. december 2012

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

det kommer lidt an på hvor i har fundet det til den pris... men jeg ville da gå ned i butikken, for om ikke andet må de jo købe det tilbage.. 

Det koster fra 119 til 190 på forskellige netsider ..

Anmeld

27. december 2012

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Hvorfor kommer det an på hvor ? 

Anmeld

27. december 2012

ano14316

Anonym skriver:

Hvorfor kommer det an på hvor ? 

for der er stor forskel på priserne på nettet og i butikkerne... man kan ofte finde spil til det halve på nettet selvom det er et helt nyt spil...

Anmeld

27. december 2012

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

for der er stor forskel på priserne på nettet og i butikkerne... man kan ofte finde spil til det halve på nettet selvom det er et helt nyt spil...

Ok på den måde , handler aldrig spil. Men føler godt nok de har taget r.... På hende. 

Anmeld

27. december 2012

ano14316

Anonym skriver:

Ok på den måde , handler aldrig spil. Men føler godt nok de har taget r.... På hende. 

kan jeg godt forstå.. lyder også lidt voldsomt.. hvilket spil er det?

Anmeld

27. december 2012

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

kan jeg godt forstå.. lyder også lidt voldsomt.. hvilket spil er det?

Ja når man tænker på dem på nettet er nye og det hun har købt er brugt . Åh kan ikke lige huske hvad det hedder. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.