Min stakkels dreng...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. juni 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg er alene med to børn, på 5 og næsten 3. Har været alene med dem i over 2 år nu, og de har haft fast samvær hveranden weekend med deres far i 1½ år nu.

Problemet er min søn, ham på næsten 3. De sidste 3-4 måneder har han ikke villet over til sin far. Når han henter ham og hans søster i børnehaven bliver han ofte ked af at se sin far, og hvis børnene har været hjemme ved mig fredag og deres far henter dem hos mig, begynder min søn at skrige så snart han ser sin far Han vil ikke engang kigge på ham, og bliver ved med at sige at han vil have far skal gå igen. Som regel græder han stadig når de tager afsted, selvom vi mårke har brugt flere timer på at få ham til at "tø op".
Jeg har det så dårligt med at aflevere ham ohar flere gange foreslået at han skal blive hjemme hos mig. Men det er selvfølgelig heller ikke løsningen på problemet, da han jo gerne skulle have et forhold til sin far.
Når han først er ovre hos sin far er der ikke nogen problemer, der leger han og virker glad, siger deres far.

Jeg har tænkt at det måske bare er svært for min søn at skulle væk fra mig, da vi er meget tæt knyttet... men på den anden side er der ingen problemer hvis det er hans bedsteforældre der kommer og henter ham.

Jeg synes det er frygteligt at aflevere ham fordi jeg synes jeg svigter ham ved bare at aflevere ham selvom han er så ked af det. Og så kan jeg heller ikke lade være med at tænke over om det er fordi der foregår noget ovre ved deres far som gør ham ked af det.

Hvad tror I?
Og har I evt. nogle gode råd til hvordan jeg kan gøre det nemmere for min søn at skulle over til sin far?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2009

Sujan

Hvordan er dit forhold til børnenes far??? Hvis forholdet er lidt anstrengt kan det jo være din søn kan mærke det og derfor reagere på dine følelser overfor ham?? Må være virkelig hårdt at skulle aflevere sin søn på den måde.

Anmeld

13. juni 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Sujan skriver:

Hvordan er dit forhold til børnenes far??? Hvis forholdet er lidt anstrengt kan det jo være din søn kan mærke det og derfor reagere på dine følelser overfor ham?? Må være virkelig hårdt at skulle aflevere sin søn på den måde.

Ja altså, vi har ikke ligefrem det bedste forhold Men det er ikke sådan vi skændes når vi afleverer børnene... men kan selvfælgelig godt være at han mærker noget alligevel. Vil jeg da helt sikkert prøve at tænke over...

Mange tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.