Nye billeder på bloggen og nyt design

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. december 2012

Kamulla

Ja... fik taget en masse billeder op til jul, og de ryger gradvist på bloggen de her dage da der er så mange ligger jeg ikke billederne op her, men der er søskende billeder, 2x gravid billeder, familie billeder, og mangler stadig nogle baby billeder..

praler nok igen når jeg har fået afprøvet mig nye legetøj (nye baggrunde, studie lampe og objektiv)

http://camillas-copenhagen.com/category/billeder/

Håber i alle har haft en skøn jul, og håber i får et fantastisk nytår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

Isabella_mor

super fine billeder

din dreng er altså bare SMADDER køn

Anmeld

27. december 2012

Kamulla

Isabella_mor skriver:

super fine billeder

din dreng er altså bare SMADDER køn

Tak dog har jeg ikke været så tilfreds her i vinter mdr. da jeg 2 gange er blevet brændt af mht. køb af studie lamper (Noah fik ødelagt min jeg havde før) og så det i en kombi med mørkt vejr = dårligt lys 24/7 her de sidste par mdr.. så nu håber jeg virkelig få den lampe hjem snart

Anmeld

27. december 2012

Isabella_mor

Kamulla skriver:

Tak dog har jeg ikke været så tilfreds her i vinter mdr. da jeg 2 gange er blevet brændt af mht. køb af studie lamper (Noah fik ødelagt min jeg havde før) og så det i en kombi med mørkt vejr = dårligt lys 24/7 her de sidste par mdr.. så nu håber jeg virkelig få den lampe hjem snart

ja der skal sgu være god belysning. men du er da sluppet godt fra det alligevel syntes jeg

Anmeld

27. december 2012

M&N

Kamulla skriver:

Ja... fik taget en masse billeder op til jul, og de ryger gradvist på bloggen de her dage da der er så mange ligger jeg ikke billederne op her, men der er søskende billeder, 2x gravid billeder, familie billeder, og mangler stadig nogle baby billeder..

praler nok igen når jeg har fået afprøvet mig nye legetøj (nye baggrunde, studie lampe og objektiv)

Hvor er du bare altså dygtig! Sikke nogle flotte billeder altså... 

Hvor meget tager du for sådan en gang gravid-fotografering? Kan ikke rigtig læse mig frem til noget på din blog, men måske mig der er blind? 

Vil egentlig også gerne vide hvad du har taget for billeder af en nyfødt - er helt vild med de billeder af den lille Silke på 3 uger 

Anmeld

27. december 2012

DesiraeR

Kamulla skriver:

Virkelig gode billeder! Det skal være så rart at have studie lampe! Jeg kan ikke vente med at få nogle. 

Anmeld

27. december 2012

Kamulla

BabyWish2012 <3 skriver:

Hvor er du bare altså dygtig! Sikke nogle flotte billeder altså... 

Hvor meget tager du for sådan en gang gravid-fotografering? Kan ikke rigtig læse mig frem til noget på din blog, men måske mig der er blind? 

Vil egentlig også gerne vide hvad du har taget for billeder af en nyfødt - er helt vild med de billeder af den lille Silke på 3 uger 

Hej.. jamen tak

Jeg er ved at få lavet en pris liste, da der skal beregnes skat osv, så det kommer, men ellers skriv en besked til mig, så ser vi på det.. 

Anmeld

27. december 2012

M&N

Kamulla skriver:

Hej.. jamen tak

Jeg er ved at få lavet en pris liste, da der skal beregnes skat osv, så det kommer, men ellers skriv en besked til mig, så ser vi på det.. 

Okay .. Skriver lige en PB

Anmeld

27. december 2012

Kamulla

DesiraeR skriver:

Virkelig gode billeder! Det skal være så rart at have studie lampe! Jeg kan ikke vente med at få nogle. 

Mange tak..

Ja savner den godt nok.. har kæmpet en del med skarpheden på det seneste pga mørke osv. men det er gået ok.. men hiver de fleste ind igen kvit og frit fordi fotografen gerne vil gøre det endnu bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.