Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kæresten og jeg har besluttet at sidde alene.. Og ville egentligt hente mad udefra.. Men kan ikke rigtigt finde et sted...
Så hvad er nem og god mad? Og billig
Jeg skal nemlig arbejde til 14.30
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
her står menuen på:
ristet toast med luft-tørret skinke
oksemørbrad med salat
chokoladekage med is
og lidt ost i løbet af aftenen..... samt chips og kransekage
jeg tænker at man nemt kan lave noget lækkert som ikke behøver at koste det vilde. vi bliver også bare os 6 (forældre og 4 børn)
Lone Jakobsen skriver: her står menuen på: ristet toast med luft-tørret skinke oksemørbrad med salat chokoladekage med is og lidt ost i løbet af aftenen..... samt chips og kransekage jeg tænker at man nemt kan lave noget lækkert som ikke behøver at koste det vilde. vi bliver også bare os 6 (forældre og 4 børn)
Det lyder lækkert.. Ja jeg vil nemlig ikke have skruet det op til det helt vilde.. Men alligevel noget godt ...
Ariel skriver: Vi får noget asparges med bacon omkring Så raclette, der er købt kylling, oksekød, til små frikadeller og små bøffer, salat og bagte kartofler Chokolade kage og is til dessert
Vi får noget asparges med bacon omkring Så raclette, der er købt kylling, oksekød, til små frikadeller og små bøffer, salat og bagte kartofler Chokolade kage og is til dessert
Asparges og bacon til forret eller ?
AalborgPigen skriver: Det lyder lækkert.. Ja jeg vil nemlig ikke have skruet det op til det helt vilde.. Men alligevel noget godt ...
det kan jeg godt forstå.
vi har også valgt at købe en billig "champagne" til kl. 24. synes der er mange penge at spare bare der. vores kostede fx. 35kr i fakta
AalborgPigen skriver: Asparges og bacon til forret eller ?
Lone Jakobsen skriver: det kan jeg godt forstå. vi har også valgt at købe en billig "champagne" til kl. 24. synes der er mange penge at spare bare der. vores kostede fx. 35kr i fakta
Ja jeg skal heldigvis ikke købe vin Jeg arbejder i Salling i Aalborg.. Vi har vores egen vinafdeling.. Så jeg har købt så meget.. Og har endda en ÆGTE champagne Men ellers plejer jeg bare at købe en jeg syntes smager godt, om den er ægte eller ej.. pff.. Det er ikke sagen vedkommende..
Ariel skriver: Jeps det er så
Jeps det er så
Bagt i ovn eller ?
AalborgPigen skriver: Kæresten og jeg har besluttet at sidde alene.. Og ville egentligt hente mad udefra.. Men kan ikke rigtigt finde et sted... Så hvad er nem og god mad? Og billig Jeg skal nemlig arbejde til 14.30
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128