Anonym skriver:
Føler efterhånden ikke jeg kan mere. Jeg er overbevist om, jeg har en depression og har fået en tid ved lægen. Jeg er så ked af det hver dag. Kan slet ikke glædes ved noget. Føler mig som nul og nix, en fiasko og tænker ofte, det var bedre jeg aldrig var blevet født. Føler mig som en belastning for mine omgivelser, især min mand. Har tænkt på at forlade ham, da han fortjener bedre. Det vil han ikke høre tale om, for han elsker mig og siger det nok skal blive godt igen. Jeg har så ondt indeni. Kan ikke holde ud at være nogen steder. Kan ikke overskue at jeg skal leve så mange år endnu.. uddannelse, arbejde og det hele. Føler slet ikke jeg kan holde ud at være mig mere.. Nogen der har erfaringer med depression? Hvor lang tid kan det vare? Kan man blive helt rask igen? Ja, ved ikke helt, hvad jeg vil med dette indlæg, trænger nok bare til at få det ud..
Først vil jeg lige give dig en kæmpe 
Og hvor er et bare godt at du har bestilt en tid til lægen, for det kunne godt lyde som om du trænger til det.
Jeg har selv haft en depression og det er virkelig ikke noget at spøge med, man har det bare så dårligt.. men det bedste er at man bliver helt rask igen! Og jeg har lært en masse om mig selv og mine grænser og om at der sq er vigtigt at holde af sig selv og passe på sig.
Jeg havde også meget de tanker om t forlade min kæreste fordi han ikke fortjente at leve sammen med sådan en heks, som jeg var...
Jeg kan kun anbefale dig at tage imod både medicinsk og terapeutisk behandling. Det store vendepunkt for mig, var da jeg fik en od psykolog, så det er bare om at finde en der er god, træk på dem du kender, spørg om de kende nogen og vil anbefale nogen. selvom det er svært overskueligt lige nu.
Vær ikke bange for at spørger om hjælpe og lad være med at tænkte på hvad andre tænker.. Det du skal fokusere på er at blive rask. Det er en sygdom, man bliver syg og man bliver rask igen...
Du er meget velkommen til at skrive til mig privat hvis du har lyst.. for det er bare en så hård periode man skal igennem..

Anmeld