Det er hårdt efterhånden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

620 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. december 2012

LMX

Ja synes efterhånden at de sidste uger hen mod terminen er hårde!

Puuuuuuuuuuha.. LUXUS problemer vil nogen nok mene når man tænker på hvad man får ud af det.

Jeg har ellers ikke taget noget synderligt på i vægt, omkring 5kg, men de sidder så lige midt på dunken som er ret tung at slæbe rundt på. Det hele presser bare nedad, både for og bag.

Får ikke sovet om natten, enten fordi det bare er pisse ukomfortabelt eller fordi pigepomfritten mosler rundt så snart jeg bliver lagt

Jeg har store problemer med at holde vitaminbalancen oppe, hvilket resulterer i at jeg er overdrevet træt hele tiden. Især jern kan jeg ikke optage og derfor falder min blod% som ved sidste kontrol kun lå på ½delen af hvad den skulle!
Er nu begyndt på jern i drop én gang om ugen. Jeg mærker ingen bedring ift træthed, men blodprøverne viser at depoterne er langsomt på vej opad. Så langt så godt.

Jeg bliver scannet hver 3. uge og hun vokser heldigvis ganske fint. Ligger liiiiiige en smule under gennemsnittet.

5-6 uger igen...... Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh

Håber alle har det godt.

GODT NYTÅR!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

Line_Olesen

Har lige som dig heller ikke taget mere end små 5 kg på nu hvor jeg er 33+4.. Men det sidder også bare lige på maven så synes også den vejer godt til..

Jeg har også problemer med at sove fordi jeg bare ikke kan ligge bare en smule behageligt :/ føler mig besværet, stor og bøvlet.. Skal endda sidde ned og binde mine sko nu for bare at kunne få vejret en smule..

Men udover dem bøvlede krop så har jeg det nu meget godt Glæder mig bare til min lille dreng vælger at komme ud og hilse på os

Anmeld

27. december 2012

wilfa

LMX skriver:

Puuuuuuuuuuha.. LUXUS problemer vil nogen nok mene når man tænker på hvad man får ud af det.

Jeg har ellers ikke taget noget synderligt på i vægt, omkring 5kg, men de sidder så lige midt på dunken som er ret tung at slæbe rundt på. Det hele presser bare nedad, både for og bag.

Får ikke sovet om natten, enten fordi det bare er pisse ukomfortabelt eller fordi pigepomfritten mosler rundt så snart jeg bliver lagt

Jeg har store problemer med at holde vitaminbalancen oppe, hvilket resulterer i at jeg er overdrevet træt hele tiden. Især jern kan jeg ikke optage og derfor falder min blod% som ved sidste kontrol kun lå på ½delen af hvad den skulle!
Er nu begyndt på jern i drop én gang om ugen. Jeg mærker ingen bedring ift træthed, men blodprøverne viser at depoterne er langsomt på vej opad. Så langt så godt.

Jeg bliver scannet hver 3. uge og hun vokser heldigvis ganske fint. Ligger liiiiiige en smule under gennemsnittet.

Håber alle har det godt.

GODT NYTÅR!

Hej,

sådan føler jeg det osse, jeg har kun 4 kg ekstra, men de ligger godt på mavsen  og det er ret tungt... spesielt når man skal ta sko på..hihi...eller skal op af sengen!! Så triller jeg over på kanten, og spenner foten i siden af madrassen..haha..så kan jeg trille ut af sengen.

Træls du ikke sover særlig meget om natten, får du sovet litt på dagen så? Jeg er oppe ca 3-5 gange om natten, men det er for at gå på toalettet, syntes jeg skal rende der hele tiden... Jeg sover ellers godt, på siden 

Jeg var til vægtscanning i dag, og hun vejer ca. 2200 g nu, så det er som det skal være, fikk dato for PKS, så 8. februar er krysset af i kalenderen..med mindre hun vil komme før den tid.. 

Håber du får slappet lidt af, og at du får lidt mer energi igen når jerndepotet stiger.

Riktig godt nyt år!  

Anmeld

29. december 2012

lenemor77

LMX skriver:

Håber alle har det godt.

GODT NYTÅR!

Åhh - jeg følte mig lige så alene.

Har det af h-til. Gider ikke være gravid længere - og der er stadig 6 uger til KS.

Har altid ondt. Enten i mit ene ben, af plukveer i hobevis eller fordi lillepigen mosler rundt. Har kun taget ca 2 kg på - her i uge 33, så det er ikke vægten der driller.

Min læge har sygemeldt mig resten af graviditeten - for som hun siger "du plejer jo ikke at pive". Men jeg føler egentlig bare, at jeg piver. For jeg er jo bare gravid - og det er der jo mange der har været før mig...

Anmeld

10. januar 2013

Tina hede-jensen

Hej

Ja jeg er nu 33+4 også og har taget 8 kg på, jeg oplever også at jeg ikke sover om natten, PGA lille pigen syntes at jeg skal være vågen om natten også.

Men held og lykke med det hele :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.