LMX skriver:
Ja synes efterhånden at de sidste uger hen mod terminen er hårde!
Puuuuuuuuuuha.. LUXUS problemer vil nogen nok mene når man tænker på hvad man får ud af det.
Jeg har ellers ikke taget noget synderligt på i vægt, omkring 5kg, men de sidder så lige midt på dunken som er ret tung at slæbe rundt på. Det hele presser bare nedad, både for og bag.
Får ikke sovet om natten, enten fordi det bare er pisse ukomfortabelt eller fordi pigepomfritten mosler rundt så snart jeg bliver lagt 
Jeg har store problemer med at holde vitaminbalancen oppe, hvilket resulterer i at jeg er overdrevet træt hele tiden. Især jern kan jeg ikke optage og derfor falder min blod% som ved sidste kontrol kun lå på ½delen af hvad den skulle!
Er nu begyndt på jern i drop én gang om ugen. Jeg mærker ingen bedring ift træthed, men blodprøverne viser at depoterne er langsomt på vej opad. Så langt så godt.
Jeg bliver scannet hver 3. uge og hun vokser heldigvis ganske fint. Ligger liiiiiige en smule under gennemsnittet.
5-6 uger igen...... Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh 

Håber alle har det godt.
GODT NYTÅR!
Hej,
sådan føler jeg det osse, jeg har kun 4 kg ekstra, men de ligger godt på mavsen
og det er ret tungt... spesielt når man skal ta sko på..hihi...eller skal op af sengen!! Så triller jeg over på kanten, og spenner foten i siden af madrassen..haha..så kan jeg trille ut af sengen.
Træls du ikke sover særlig meget om natten, får du sovet litt på dagen så? Jeg er oppe ca 3-5 gange om natten, men det er for at gå på toalettet, syntes jeg skal rende der hele tiden... Jeg sover ellers godt, på siden 
Jeg var til vægtscanning i dag, og hun vejer ca. 2200 g nu, så det er som det skal være, fikk dato for PKS, så 8. februar er krysset af i kalenderen..med mindre hun vil komme før den tid.. 
Håber du får slappet lidt af, og at du får lidt mer energi igen når jerndepotet stiger.
Riktig godt nyt år!