Har i erfaring med børn og baby deler værelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. december 2012

Carolinemama

Vi bor i en 3 værelses og min kæreste har to drenge som har det store værelse og min kæreste og jeg har så det lille værelse.

Der er meget stor forskel vores værelse er nærmest et kammer.

Vi havde i tankerne at børnene så skulle dele værelse men at baby selvf sover inde hos os om natten.

Nogle som har erfaring med det ? 

eller ideér til hvordan man kunne gøre det?

Jeg har en eller anden ide om at jeg helst vil have alle babys ting samlet.. Det har jeg det bedst med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

Kløver

Nu ved jeg ikke hvordan værelset er delt op, men måske i kunne lave en væg til hver eller drengene fik en smart køjeseng, og i Ikea har de smarte opbevaringsmøbler bla trofast, hvor de kunne få en hver, så drengene har et sted som kun er til deres ting og et sted at putte babytingene hen, så er det også nemt at hente en kasse med ind i stuen til baby med favoritterne i

Anmeld

27. december 2012

Carolinemama

Maja84 skriver:

Nu ved jeg ikke hvordan værelset er delt op, men måske i kunne lave en væg til hver eller drengene fik en smart køjeseng, og i Ikea har de smarte opbevaringsmøbler bla trofast, hvor de kunne få en hver, så drengene har et sted som kun er til deres ting og et sted at putte babytingene hen, så er det også nemt at hente en kasse med ind i stuen til baby med favoritterne i

Vi har ikke delt værelset op til drengene, de deler værelse det vil de helst.. 

Men vi kunne dele værelset op så drengene har den ene halvdel og baby har den anden? sådan du tænker 

Trofast vil jeg lige kigge på 

Anmeld

30. december 2012

Kløver

Carolinemama skriver:

Vi har ikke delt værelset op til drengene, de deler værelse det vil de helst.. 

Men vi kunne dele værelset op så drengene har den ene halvdel og baby har den anden? sådan du tænker 

Trofast vil jeg lige kigge på 

nååå nej når jeg mener delt op, tænkte jeg på det med de har noget hver, ikke dele med feks rumdeler, men deres senge står ved hver sin væg, eller de har hver deres køje hvis de har køjeseng, og de selv hjælper med at gøre det personligt, feks ved at købe en reol til dem hver, så kan de feks selv bestemme farver og kasser til deres reol, hvor de kan have deres ting, og så et hjørne til baby med babys ting i også feks en reol, så hvert barn har en.
Læste engang at børn sagtens kan dele værelse hvis de bare har noget som er deres eget feks en skuffe, en reol, en hylde, skab eller lignende, alt efter alder self

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.