Rico og Liam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2012

MariaKyedDK

tarkoflen skriver:

Hi hi så må vi håbe du får din vilje eller der gemmer sig en lille pige derinde

Har i et navn hvis det er en pige?

Ja

Ja hvis det bliver en Pige kunne jeg godt tænke mig hun skal hedde Karoline ( Jeg elsker det navn) og kæresten synes os godt om det

Kæresten kan også godt lide Sandra, men det er jeg bare ikke så meget for. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Passer fint sammen

Andre forslag...
Milo
Isak
Sejer
Theo
Sixten
Noam
Noel
Hayden
Jake
Vidar
Matti

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

18. januar 2013

MariaKyedDK

Chrizta skriver:

Passer fint sammen

Andre forslag...
Milo
Isak
Sejer
Theo
Sixten
Noam
Noel
Hayden
Jake
Vidar
Matti

Milo er rigtig sødt

Anmeld

18. januar 2013

MariaKyedDK

Chrizta skriver:

Passer fint sammen

Andre forslag...
Milo
Isak
Sejer
Theo
Sixten
Noam
Noel
Hayden
Jake
Vidar
Matti

Milo er rigtig sødt

Anmeld

27. januar 2013

Mila.

Jeg kan slet ikke finde på andre navne der passer til Rico nu.. Liam er helt klart min favorit!! :3 Go for it girl! Ej, jeg synes bare det klinger godt <3

Mila xx

Anmeld

27. januar 2013

Amanda Stage

Rico og Leo

eller Rico og Theo

synes jeg lyder super fængende! Liam er efter min mening for populært, men jeg er heller ikke så meget til top-50 navnene  men hvis du kan få overtalt ham og det bare er navnet for dig, så er det jo super I allerede ved det

Anmeld

27. januar 2013

MariaKyedDK

Mila. skriver:

Jeg kan slet ikke finde på andre navne der passer til Rico nu.. Liam er helt klart min favorit!! :3 Go for it girl! Ej, jeg synes bare det klinger godt <3

Mila xx

Hehe Ja er os bare helt forelsket i navnet Liam, synes nemlig også bare det passer Helt Perfekt til Rico ... men nu må vi se, har stadig lang tid til at prøve at overtale ham, men tror nu ikke jeg får trumfet det igennem.. men HÅBER

Skal til nakkefoldscanning d. 13 Feb. så håber de kan se Kønnet, som de kunne med min Søn

Anmeld

27. januar 2013

MariaKyedDK

Amanda Stage skriver:

Rico og Leo

eller Rico og Theo

synes jeg lyder super fængende! Liam er efter min mening for populært, men jeg er heller ikke så meget til top-50 navnene  men hvis du kan få overtalt ham og det bare er navnet for dig, så er det jo super I allerede ved det

er ikke så meget til Leo og Theo og den dur...

men tak for forslag alligevel

Anmeld

27. januar 2013

Mila.

MariaKyedDK skriver:

Hehe Ja er os bare helt forelsket i navnet Liam, synes nemlig også bare det passer Helt Perfekt til Rico ... men nu må vi se, har stadig lang tid til at prøve at overtale ham, men tror nu ikke jeg får trumfet det igennem.. men HÅBER

Skal til nakkefoldscanning d. 13 Feb. så håber de kan se Kønnet, som de kunne med min Søn

Oh, jeg troede allerede du vidste det ville blive en dreng  Krydser fingre for dig!  Har du allerede pigenavnet eller hvad..?

Jeg bliver helt spændt på dine vegne!! Du skriver lige hvis/når du finder ud af kønnet, ikk? Håber du kan overtale manden til Liam (hvis altså det bliver en dreng..)  Ellers må i kalde en Liamma.. haha, ej det er ikke så kønt.. Lia?

Mila xx

Anmeld

27. januar 2013

MariaKyedDK

Mila. skriver:

Oh, jeg troede allerede du vidste det ville blive en dreng  Krydser fingre for dig!  Har du allerede pigenavnet eller hvad..?

Jeg bliver helt spændt på dine vegne!! Du skriver lige hvis/når du finder ud af kønnet, ikk? Håber du kan overtale manden til Liam (hvis altså det bliver en dreng..)  Ellers må i kalde en Liamma.. haha, ej det er ikke så kønt.. Lia?

Mila xx

nej ved det desværre ikke endnu men forhåbenligt snart ....

Lia er faktisk et meget sødt pigenavn nu det nævner det vil jeg HUSKE hvis det bliver en Pige

Tak for det gode forslag....

Vi har snakket om Karoline hvis det bliver en Pige ... og har os snakket om Sandra, det er kæresten helt vild med, jeg er mere til Karoline af de to navne, men Lia er altså hamre sødt

TAK

Ja skal nok give besked kan du tro Opretter nok en Ny til den tid men skal nok citere dig herinde ))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.