Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kiroo skriver:vi har talt om kasmira... hvad syntes i? det skal passe med søsteren´s navn som er keshia. og starte med K liige som os andrekitt 23+2
Cris skriver:Kasmira... Det lyder lidt som Kashmir for mig, så jeg ville ikke vælge den. Jeg står også for Kamilla, Kira eller Kayla. Men vi er jo forskellige self!
Solajma skriver: Jeg er personligt helt vild med navnet Kayla Det passer da meget godt sammen med Keshia Keshia og Kaylaellers Keira eller Kiki..
Jeg er personligt helt vild med navnet Kayla Det passer da meget godt sammen med Keshia Keshia og Kaylaellers Keira eller Kiki..
Jeg kan altså godt lide Kasmira!!!! Syntes det er rigtig sødt og feminint og specielt
Jeg synes navnet er lidt specielt, men ved du hvad? Hvis DU er vild med det, så er det da det du skal vælge! Folk har sgu så mange meninger om navne...
Okay jeg er nød til at spørge om noget...
Hvorfor er det så vigtigt at børnenes navne passer sammen?? Det kan da være lige meget kan det ikke??
Kasmira er et KANON sødt og anderledes navn i mine øjne, men Kamilla er da også et kanon pænt navn (ligesom mig) *fnis fnis* .
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128