Maria og julemanden - som i virkeligheden var far :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. december 2012

Dinna88

Ja, onkel skulle have været julemand, men det er jo ikke så nemt, når han er GRANDE i forhold til forrige julemand. Så kostumet var alt for småt, så farmand måtte tråde til, og Maria opdagede INTET

MEn skægget manglede, så der måtte improviseres med vat.................. som valgte at falde af. HAH!

Der er MANGE billeder, men jeg elsker dette ene 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ih hvor hyggeligt! Vh stine

Anmeld

27. december 2012

roenlund

27. december 2012

Dinna88

StineW79 skriver:

Ih hvor hyggeligt! Vh stine

Ja, ikke? Hun var helt vild - lagde alle gaverne under træet, da han gav hende dem. Og vinkede farvel til ham

Anmeld

27. december 2012

Dinna88

roenlund skriver:

Anmeld

27. december 2012

4kløver

Sødt..
Her kom julemanden ikke da xenya ville genkende at sin far. Hvertfald på billedet fra sidste år siger hun far når hun ser det.

Anmeld

27. december 2012

Dinna88

4kløver skriver:

Sødt..
Her kom julemanden ikke da xenya ville genkende at sin far. Hvertfald på billedet fra sidste år siger hun far når hun ser det.

lol! Sjovt! Jeg tror altså heller ikke den går med Maria næste år.Hun lurede en masse ting, men jeg tror hun er clueless, når det kommer til, at det faktisk var hendes far. hun undrer sig dog over,at han tabte skægget, at tøjet lå nede i bryggerset OG at julemanden havde lånt fars klipklappere Men det var jo selvfølgelig for at undgå sne på gulvet. haha!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.