min lille dreng :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. december 2012

Bella89

hej piger.

hvordan går det med alle jer ? og den lille baby i maven..

hos mig går det godt, dvs. plages af smerter fra lænden af, sure opstød og krampe i mine ben om natten men det er jo ikke noget stort jeg mærker ham hvert dag og op til flere gange om dagen
og jeg for første gang i går sent om eftermiddag mærket jeg ham have hikke og igen her til morgen
- jeg mindes nu ikke jeg kunne mærke det så tidligt med min datter, men det var måske fordi det var den første

jeg er nu 25+3 henne

rigtig godt nytår alle sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

PeruBaby

Godt Nytår også til dig

Her går det også som planlagt. Har mærket min lille bebs siden jeg var ca. 17 uger henne og min mand har på det tidspunkt også allerede kunne mærke lillefisen. Nu mærker jeg ham/hende mange gange dagligt (er 21+), og i går fik mormor så også bebsen at mærke. Det var stort for hende kunne jeg se på hendes ansigtsudtryk

Mht gener, så har jeg meget få; er stadig mere træt end ellers... men det er vist også det

Håber det fortsætter med små gener for os alle resten af graviditeten igennem

Anmeld

27. december 2012

Bella89

PeruBaby skriver:

Godt Nytår også til dig

Her går det også som planlagt. Har mærket min lille bebs siden jeg var ca. 17 uger henne og min mand har på det tidspunkt også allerede kunne mærke lillefisen. Nu mærker jeg ham/hende mange gange dagligt (er 21+), og i går fik mormor så også bebsen at mærke. Det var stort for hende kunne jeg se på hendes ansigtsudtryk

Mht gener, så har jeg meget få; er stadig mere træt end ellers... men det er vist også det

Håber det fortsætter med små gener for os alle resten af graviditeten igennem

årh.. det er bare så dejlig når andre kan mærke den lille i maven jeg elsker og ligge at kigge på han bevæger sig rundt inde i maven, det er helt utroligt at maven ser sjov ud når han lægger sig mærkeligt

du er godt nok heldig øv! bare det var mig

hehe.. gerne små bare ikke store

håber du får en god nytårsaften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.