Vægt igen igen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

312 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. marts 2008

Munder

Hej

Vi har jo som sagt været plaget meget af sygdom hele vinteren, og var så til lægen i onsdags, hvor Andrea blandt meget andet blev vejet. Hun vejer 9,5 kilo:(. Det vil sige, at hun ikke har taget på i et halvt år.

Lægen sagde, at vi ikke skulle bekymre os så meget om det, men jeg må indrømme at jeg har tænkt meget på det de sidste dage:S.

Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre, hvor meget jeres basser vejer nu(?)(?)(?)

Det skal siges, at hun trives fint, er glad og aktiv, så det er jo nok bare moderen der bekymre sig uden grund.....Meeeeen tankerne mosler rundt i mit hoved:-o

Knus
Dorte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2008

82Miraklet

Hej Dorte

Kan da bestemt godt følge dig !!!

Naija her har heller ikke taget 1 eneste gram på i godt 9 mdr nu.. hun vejer stadig 10,2 kg..

Hun er også aktiv og trives (trods en del sygdom også) Og hun løber rundt og ÆDER som en hest 8D

(H)

Anmeld

14. marts 2008

Stumpen

Hejsa..

Så længe hun ikke taber sig, så tror jeg ikke at du skal være nervøs..

Mathilde vejer nu knap 12 kilo.. Hun er også begyndt at stå i stampe vægt og højde mæssig.. Hun har lagt to streger over det normale fra hun blev født til nu, nu ligger hun ca på gennemsnittet/normal stregen eller hvad det nu hedder..
Qnus ANja..

Anmeld

15. marts 2008

H+S Skjolgborg.

Victorias vægt køre lidt op og ned 11-12 kg hun er 19 mdr.......
Du skal ikke være nervøs så længe hun ikke taber sig osv..
men kender det godt fra min søn af.....

Anmeld

15. marts 2008

H+S Skjolgborg.

(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)
herfra glemte jeg lige af skrive..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.