Er allerede træt af folks "må jeg holde"..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

509 visninger
1 svar
0 synes godt om
26. december 2012

Lullaby

For selvfølgelig må de det. MED MÅDE. Altså når hun sover skal hun da ikke skifte arm hele tiden. Hun skal sove i fred og ro. Man skal heller ikke dikke dikke når hun er ved at falde i søvn.

Igår var vi ikke obs på hende og pludselig havde vi en datter der slet ikke sov i 8 timer  Hun var SÅ træt og kunne slet ikke falde i dyb søvn med det resultat at jeg måtte amme hende i søvn i 3 kvarter før hun faldt dybt ned i søvn og alligevel var hun urolig hele natten. Idag var vi hos min mor og jeg sagde klart fra og allerede idag har hun sovet meget bedre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2012

Miss BananaHammock

Lullaby skriver:

For selvfølgelig må de det. MED MÅDE. Altså når hun sover skal hun da ikke skifte arm hele tiden. Hun skal sove i fred og ro. Man skal heller ikke dikke dikke når hun er ved at falde i søvn.

Igår var vi ikke obs på hende og pludselig havde vi en datter der slet ikke sov i 8 timer  Hun var SÅ træt og kunne slet ikke falde i dyb søvn med det resultat at jeg måtte amme hende i søvn i 3 kvarter før hun faldt dybt ned i søvn og alligevel var hun urolig hele natten. Idag var vi hos min mor og jeg sagde klart fra og allerede idag har hun sovet meget bedre..

Åh ja - og alle mener næsten at det er deres ret at holde de små. Har været hos svigerfamilien hele julen og jeg kunne godt mærke at de synes det var for sjældent at de "måtte" sidde med Alexander. Nogle gange når jeg havde ham kom kommentaren: skal han ikke lige over til.......? Og når jeg så sagde nej, blev det rigtig kigget og helt stille.

Er glad for at de næste dage tilbringes hjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.