Nogen der kender dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. december 2012

AnnaK89

Vi har fået dette maleri i julegave og synes det er virkelig fedt, så ville egentlig gerne se om der var flere af den slags billeder, men der står ikke umiddelbart noget på billedet, så tror ikke det er noget kendt - men skulle der tilfældeligvis være en der vidste hvor dette var fra?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2012

Fenja09

AnnaKJ skriver:

Vi har fået dette maleri i julegave og synes det er virkelig fedt, så ville egentlig gerne se om der var flere af den slags billeder, men der står ikke umiddelbart noget på billedet, så tror ikke det er noget kendt - men skulle der tilfældeligvis være en der vidste hvor dette var fra?

Er det et maleri eller er det trykt? Jeg kender ikke billedet, men kender stilarten.

/Fenja

Anmeld

26. december 2012

AnnaK89

Fenja09 skriver:

Er det et maleri eller er det trykt? Jeg kender ikke billedet, men kender stilarten.

/Fenja

Det ser ud som om det er malet på, da der også er maling på træet bagpå

Anmeld

26. december 2012

Fenja09

AnnaKJ skriver:

Det ser ud som om det er malet på, da der også er maling på træet bagpå

Ok, jeg ville da lige spørge dem jeg har fået billedet af, hvor det kommer fra. Hvis det er et maleri burde der være signatur et eller andet sted

Anmeld

26. december 2012

AnnaK89

Fenja09 skriver:

Ok, jeg ville da lige spørge dem jeg har fået billedet af, hvor det kommer fra. Hvis det er et maleri burde der være signatur et eller andet sted

Ja det er også det jeg tænker, men det er der umiddelbart ikke

Kan man godt tillade sig at spørge om sådan noget?
Det var nemlig derfor jeg henvendte mig herinde

Anmeld

26. december 2012

Benjamins'mor

AnnaKJ skriver:

Ja, du siger bare du gerne vil vide det fordi du er vild med billedet og godt kunne tænke dig flere i den stilart.

Anmeld

26. december 2012

Fenja09

AnnaKJ skriver:

Nu maler jeg selv og ja jeg ville helt sikkert spørge hvor det er købt eller om vedkommende kender kunstneren. Det er da rart at vide hvad man har hængende på væggen - især hvis man ønsker sig flere billeder i samme stilart - spørg løs, det kan du sagtens tillade dig

Anmeld

26. december 2012

AnnaK89

Fenja09 skriver:

Nu maler jeg selv og ja jeg ville helt sikkert spørge hvor det er købt eller om vedkommende kender kunstneren. Det er da rart at vide hvad man har hængende på væggen - især hvis man ønsker sig flere billeder i samme stilart - spørg løs, det kan du sagtens tillade dig

Okay - det er bare ikke noget jeg lige plejer at gøre
Men vil gerne have flere i samme stil, så må hellere spørge

Anmeld

26. december 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
AnnaKJ skriver:

Det er da også fedt! Fortæller du ikke når du vd mere, kunne også godt tænke mig et. Jeg ville helt klart ringe til giveren og sige at jeg var så vild med det at jeg ville have fat i flere og hvor det er fra. Det er da kun et komplement at spørge om :-)

Anmeld

26. december 2012

AnnaK89

sommerbarn<3 skriver:

Det er da også fedt! Fortæller du ikke når du vd mere, kunne også godt tænke mig et. Jeg ville helt klart ringe til giveren og sige at jeg var så vild med det at jeg ville have fat i flere og hvor det er fra. Det er da kun et komplement at spørge om :-)

Jo det skal jeg nok
Regner med at spørge i morgen - det er fra min far og hans kæreste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.