Er det forkert gjort? Hvad skal jeg gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2012

M (:

Anonym skriver:

Ja, men nu må jeg have en forklaring til hvorfor jeg fortalte det videre, og hvad skal jeg sige til dem? 

Hvad havde du håbet det medførte at fortælle det videre? Før du ved det, er det nok svært at rådgive dig præcist.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Hvad havde du håbet det medførte at fortælle det videre? Før du ved det, er det nok svært at rådgive dig præcist.. 

At han ville stoppe med at spørge mig om hvorfor jeg ikke kommer ind osv, at han åbnede øjnene op for at se den person de har hos dem er ikke den mand som de tror. At han sku forstå, jeg ikke kan tage på min mand arbejde hele tiden pga ham den anden begynder at komme imod mig og snakke til mig lave mærkelige øjen kontakter til mig osv.

Anmeld

25. december 2012

M (:

Anonym skriver:

At han ville stoppe med at spørge mig om hvorfor jeg ikke kommer ind osv, at han åbnede øjnene op for at se den person de har hos dem er ikke den mand som de tror. At han sku forstå, jeg ikke kan tage på min mand arbejde hele tiden pga ham den anden begynder at komme imod mig og snakke til mig lave mærkelige øjen kontakter til mig osv.

Tror du så ikke det er det du skal fortælle? Lægge kortende på bordet, og være ærlig. Fortæl hende hvorfor du handlede som du gjorde og med hvilket formål. Så længe man holder sig til sandheden og holder en sober og venlig tone, så er jeg sikker på, at det nok skal løse sig.. 

Anmeld

25. december 2012

Anonym trådstarter

Tror du så ikke det er det du skal fortælle? Lægge kortende på bordet, og være ærlig. Fortæl hende hvorfor du handlede som du gjorde og med hvilket formål. Så længe man holder sig til sandheden og holder en sober og venlig tone, så er jeg sikker på, at det nok skal løse sig.. 

Jo men er lidt bange for hvordan min mand vil reagere

Anmeld

25. december 2012

Eliza

Anonym skriver:

Men del ville du jo ik ha hjælp til?? 

Jeg er enig med de andre i at sandheden er bedst og nemmere at holde styr på en løgne. 

Havde min T bare så meget som hentyded at han ville røre mig i en sådan sammenhæng, ville han ik kunne se min røv for bare skosåler!! Jeg var smuttet prompte !

Anmeld

25. december 2012

M (:

Anonym skriver:

Tja, men den må du jo tage bagefter. Hvis du og din mands svigerinde selv finder ud af at enes, så har han jo intet at være sur over. Og derudover burde han være voksen nok til at forstå at vi alle kan begå fejl (og i dette tilfælde var det jo i et forsøg på at gøre det bedste), og tilgive dig. Selvom han er uenig burde han efter min mening ikke straffe dig, men stå ved din side, og forsøge at hjælpe dig til at få løst hele denne misere. 

Anmeld

25. december 2012

Anonym trådstarter

Tja, men den må du jo tage bagefter. Hvis du og din mands svigerinde selv finder ud af at enes, så har han jo intet at være sur over. Og derudover burde han være voksen nok til at forstå at vi alle kan begå fejl (og i dette tilfælde var det jo i et forsøg på at gøre det bedste), og tilgive dig. Selvom han er uenig burde han efter min mening ikke straffe dig, men stå ved din side, og forsøge at hjælpe dig til at få løst hele denne misere. 

Tusind tak for hjælpen

Anmeld

25. december 2012

M (:

Anonym skriver:

Tusind tak for hjælpen

Jeg tror ikke det hjalp så meget, men det var så lidt. Håber det hele løser sig for dig! 

Anmeld

25. december 2012

Vial

Sygt at din mand bestemmer, hvor du må opholde dig, sygt at han har lyst til at tæve dig.

Alt det andet er bare fnidder!

Anmeld

30. december 2012

Karoline27

Jeg håber det bedste for dig. Det er godt nok en træls situation du står i .. og så er du gravid.. Puha!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.