nogle der har lavet lån hos enden, biva, jysk, daells eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.386 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. december 2012

1990h

lignende møbel forretninger.

kæresten og jeg vil gerne have en ny seng vi har normalt aldrig benyttet os af de der låne tilbud..så dette er også kun undersøgelse af tingene.

men er der nogle der kan tale ok for disse lån? eller har dårlige erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2012

132319

Jeg har haft hos Jysk og betalte ikke en klegne i hverken renter eller gebyrer.

Tror jeg lånte 3000 kr og betalte 500 kr tilbage i 6 mdr. Det var en super løsning for mig, da jeg er elendig til at spare op

Anmeld

25. december 2012

Tullepigen90

Jeg ville ALDRIG gøre det! Spar op istedet for..

Anmeld

25. december 2012

1990h

132319 skriver:

Jeg har haft hos Jysk og betalte ikke en klegne i hverken renter eller gebyrer.

Tror jeg lånte 3000 kr og betalte 500 kr tilbage i 6 mdr. Det var en super løsning for mig, da jeg er elendig til at spare op

jeg kan bare ikke finde nogle steder hvor det rentefrit..jo i 6 eller 12 måneder.

men man kan vel ikke ligefrem låne 10.000 og betale 1000 af i tolv måneder uden renter tænker jeg lidt

Anmeld

25. december 2012

1990h

Tullepigen90 skriver:

Jeg ville ALDRIG gøre det! Spar op istedet for..

det vil vi normalt heller ikke.

derfor vi undersøger om det egentlig er harmløst eller hvad det er

Anmeld

25. december 2012

Tullepigen90

1990h skriver:

det vil vi normalt heller ikke.

derfor vi undersøger om det egentlig er harmløst eller hvad det er

Undersøg det grundigt. Jeg tror meget er starteN til at få økonomiske vanskeligheder. Hvis du har set udsendelserne med dem som er endt i økonomiske problemer har de også fratrådet i udsendelserne de lån.

Anmeld

25. december 2012

1990h

Tullepigen90 skriver:

Undersøg det grundigt. Jeg tror meget er starteN til at få økonomiske vanskeligheder. Hvis du har set udsendelserne med dem som er endt i økonomiske problemer har de også fratrådet i udsendelserne de lån.

jaah i know..men vi har en sund økonomi..det bare typisk kæresten og jeg at når vi vil ha noget så skal det være nu nu nu nu nu ahha også tager det lidt tid at spare op også får vi brugt pengene inden:p griner...heldigvis plejer de da at blive brugt fornuftigt..

men jah undersøger det grundigt..skal ikke ende ud i noget fis..så må vi hellere undvære..har det stygt nok med at vi skylder i banken, men hey vil jo gerne have hus..smiler

Anmeld

25. december 2012

132319

1990h skriver:

jeg kan bare ikke finde nogle steder hvor det rentefrit..jo i 6 eller 12 måneder.

men man kan vel ikke ligefrem låne 10.000 og betale 1000 af i tolv måneder uden renter tænker jeg lidt

Altså jeg lånte de 3000 og havde rentefri kredit i 6 mdr.

Jeg har også købt min computer på den måde, der var det rentefri kredit i 10 mdr.

Det lyder utroligt men butikkerne vil utroligt gerne sælge og derfor tilbyder de, disse lån

Anmeld

25. december 2012

1990h

132319 skriver:

Altså jeg lånte de 3000 og havde rentefri kredit i 6 mdr.

Jeg har også købt min computer på den måde, der var det rentefri kredit i 10 mdr.

Det lyder utroligt men butikkerne vil utroligt gerne sælge og derfor tilbyder de, disse lån

men hvis de f.eks tilbyder rentefrit i 6 og 12 måneder og man f.eks vil låne 20.000 eller 10.000. kan man så selv bestemme om man vil betale en høj ydelse og være færdig på 6 eller 12 måneder???

det der bare ikke så meget forretning i for dem jo?

Anmeld

25. december 2012

Den lykkelige

Ja vi købte nye fede senge for 11000 kr.. gav 6000 kr konstant.. og betaler nu 500 kr i 10 mdr.. vi er færdig om 3 mdr.. Det er et lån uden gebyre og renter.. synes det super!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.