Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nemesis skriver: første gang ret længe men fik heller ikke medicin til sammentrækning af min livmoder.2 gang i 5 dage og 3 gang i 11 dage.Sisse
første gang ret længe men fik heller ikke medicin til sammentrækning af min livmoder.2 gang i 5 dage og 3 gang i 11 dage.Sisse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Isabella_mor skriver: i nogle uger... så hut jeg visker... det var voldsomt i starten og så aftog det til sidst stille og roligt. men det tog ret lang tid..
i nogle uger... så hut jeg visker... det var voldsomt i starten og så aftog det til sidst stille og roligt. men det tog ret lang tid..
Babymor2010 skriver: Jeg blødte i ca 3 uger - og derefter havde jeg barselsflåd i nogle uger
Jeg blødte i ca 3 uger - og derefter havde jeg barselsflåd i nogle uger
Tror jeg blødte 6 uger efter mit Ks, spurgte sp og læge flere gange om det nu også var normalt, og de sagde at man godt kunne bløde længe..
Miss BananaHammock skriver: Barselsflåd?
Barselsflåd?
Det er noget lignende udflåd - bare mere brunligt/gulligt og ildelugtende
6-7 uger. Men så stoppede det også fra den ene dag til den anden! Vh stine
Miss BananaHammock skriver: Hey piger. Hvorlænge efter jeres kejsersnit havde i virginal blødning?
Hey piger. Hvorlænge efter jeres kejsersnit havde i virginal blødning?
Jeg blødte i ca. 6 uger De sidste uger var mest fødselsflåd (eller hvad fanden det nu hedder), men moderat blod i 4-5 uger.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128