Havde en dejlig Juleaften :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.225 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. december 2012

MorDk

Vi har holdt Juleaften hjemme for første gang. Det gik over alt forventning ♥ Maden var SÅ god og ja det hele var bare skønt!

Ungerne tog det så flot! Bassen sov kl.23.00 (uden middagslur) og han tog det så flot! Prinsessen hun faldt i søvn i fars arme og kunne liiiige lægges ind!

Dejlig aften!

Idag har vi spist rester og slappet af ♥ Sååå skønt!

Håber I andre har haft en dejlig Jul!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2012

MorDk

Nå så fik jeg endelig Prinsessen til at sove... så er der lidt Mor-tid her på Baby.dk. Slet ingen som vil fortælle lidt om hvordan jeres juleaften er gået? Var maden god? Fik du mandlen? Hvad fik du i gave?

Anmeld

25. december 2012

Lady Marion <3

Vores gik rigtigt fint  vi holder altid her hjemme med mine svigerforældre ,, I dag har min søn så fødselsdag så vi var tidligt oppe og lave brunch ..  Jeg har altid sådan en sær følelse 1 juledag , sådan lidt depri , elsker julen og syntes altid når vi rammer den 25 at nu er julen slut og jeg nåede ikke at nyde den .. Underligt men sådan er det hver år ..

Anmeld

25. december 2012

MorDk

Lady Marion <3 skriver:

Vores gik rigtigt fint  vi holder altid her hjemme med mine svigerforældre ,, I dag har min søn så fødselsdag så vi var tidligt oppe og lave brunch ..  Jeg har altid sådan en sær følelse 1 juledag , sådan lidt depri , elsker julen og syntes altid når vi rammer den 25 at nu er julen slut og jeg nåede ikke at nyde den .. Underligt men sådan er det hver år ..

Sådan har jeg også haft det i mange år, men i år var det anderledes. Vi har fjernet julepynten idag. Lidt tidligt, men følte bare den skulle ned!

Anmeld

25. december 2012

Lady Marion <3

MorDk skriver:

Sådan har jeg også haft det i mange år, men i år var det anderledes. Vi har fjernet julepynten idag. Lidt tidligt, men følte bare den skulle ned!

Det plejer vi også at gøre , magter det bare ikke i dag  så vi gør det i morgen og så må jeg se frem til nytårsaften som jo også er en hyggelig aften ..

Anmeld

25. december 2012

MorDk

Lady Marion <3 skriver:

Det plejer vi også at gøre , magter det bare ikke i dag  så vi gør det i morgen og så må jeg se frem til nytårsaften som jo også er en hyggelig aften ..

Jaaaa og der skal også pyntes op med Nytårstingel-tangel

Anmeld

25. december 2012

HopinWishin

Lyder dejligt =)

Vi havde også en god jul... prinsessen på 4 mdr. havde taget nogle gode lure i løbet af dagen.. og jeg fik første omgang af julemaden mens hun sad på sin skråstol oppe på julebordet Og så puttede jeg hende i løbet af 20 min... Og da kl var 24 listede vi hende i barnevognen og gik hjem.. bor 5 min gang fra mine forældre

I dag har vi været til julefrokost og hun har været så nem at have med at gøre..

Jeg har vænnet mig til tanken om at vi skal holde jul hjemme næste år uden mine forældre (det var mig bag den tråd om den første jul uden forældre for nogle dage siden) - det vigtigste er at jeg skal være sammen med min mand og min datter =)

Anmeld

25. december 2012

Meyer

Profilbillede for Meyer
Vi havde også en dejlig juleaften.
Vi var hjemme og havde besøg af mine svigerforældre, svoger og min lillebror + kone.
Alt gik fint - god mad - glade unger

Anmeld

25. december 2012

Meyer

Profilbillede for Meyer
Vi havde også en dejlig juleaften.
Vi var hjemme og havde besøg af mine svigerforældre, svoger og min lillebror + kone.
Alt gik fint - god mad - glade unger

Anmeld

25. december 2012

MorTilEnPrinsesse

MorDk skriver:

Nå så fik jeg endelig Prinsessen til at sove... så er der lidt Mor-tid her på Baby.dk. Slet ingen som vil fortælle lidt om hvordan jeres juleaften er gået? Var maden god? Fik du mandlen? Hvad fik du i gave?

Det lyder dejligt, jeg glæder mig til vi flytter i noget større så vi kan holde jul!.... 

i år holdte vi hos min mor, med mine to små søskende, min kæreste og datter... Det gik super fint, vi fik rigtig gode gaver, dejlig mad og Freya fik en masse legetøj som farmand self har åbnet og prøvet hele dagen idag, fik et drejetæppe fra lamaze som Freya elsker! - Det er så skønt og alle de ting som siger lyde er hun helt fascineret af. I formiddags hentede kæresten hans julegave fra mig, som stod hos en bekendt, havde købt ham en stor lænestol med massage som han har nydt resten af dagen!

... Dagen idag har bare gået med leg og afslapning.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.