Hvor varmt "skal" et glattejern kunne blive?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.814 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. december 2012

Maja_4000

Jeg fik et nyt glattejern i julegave igår .. Det er et Babyliss og modellen hedder ST225E .. Nogle som kender det ?

Nå , men det kan "kun" blive 200 grader .. Det jeg har kan vidst nok blive 220 .. Hvor stor en forskel gør det ? Nogle med erfaringer eller andre kloge ord ?

Og GLÆDELIG JUL !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2012

FrkZier

Maja_4000 skriver:

Jeg fik et nyt glattejern i julegave igår .. Det er et Babyliss og modellen hedder ST225E .. Nogle som kender det ?

Nå , men det kan "kun" blive 200 grader .. Det jeg har kan vidst nok blive 220 .. Hvor stor en forskel gør det ? Nogle med erfaringer eller andre kloge ord ?

Og GLÆDELIG JUL !

mit glattejern kan vidst også komme op på 220 grader - men jeg bruger det altid ved 180 da det er bedre for håret, og det FINT bliver glat ved 180 grader

Anmeld

25. december 2012

Maja_4000

FrkZier skriver:

mit glattejern kan vidst også komme op på 220 grader - men jeg bruger det altid ved 180 da det er bedre for håret, og det FINT bliver glat ved 180 grader

Jeg tænker bare at hvis det er varmere skal man vel ikke køre håret igennem så mange gange og så slider det mindre .. Eller .. ? Hehe

Det jeg har nu kan man ikke indstille graderne på .. Og det kan man heller ikke på det nye jeg har fået .. Så det er bare fuld knald Haha

Anmeld

25. december 2012

morethanperfect

Maja_4000 skriver:

Jeg tænker bare at hvis det er varmere skal man vel ikke køre håret igennem så mange gange og så slider det mindre .. Eller .. ? Hehe

Det jeg har nu kan man ikke indstille graderne på .. Og det kan man heller ikke på det nye jeg har fået .. Så det er bare fuld knald Haha

Nej det kommer an på hvor godt glattejernet er

Min søster har et GHD , og det er mellem 175-190 grader , og der skal jeg køre alt håret igennem en enkelt gang så er det glat..

Dem jeg har selv , husker ikke mærkerne , men de er 220 grader , og det tager 100 år for mit hår der at blive glat

Anmeld

25. december 2012

Maja_4000

morethanperfect skriver:

Nej det kommer an på hvor godt glattejernet er

Min søster har et GHD , og det er mellem 175-190 grader , og der skal jeg køre alt håret igennem en enkelt gang så er det glat..

Dem jeg har selv , husker ikke mærkerne , men de er 220 grader , og det tager 100 år for mit hår der at blive glat

Det jeg har nu er bare et "billigt" fra Matas og det har været super godt .. Det er bare ved at være slidt op Hehe .. Så jeg nægter at give så mange penge som et GHD koster

Anmeld

25. december 2012

anna111

Profilbillede for anna111

et glattehjern må højst blive 160grader ellers ødelægger du håret man skal have varme beskyttelse i håret inden alle de nye billige glattehjern der raklamere med 220grader ødelægger kun håret der er ikke noget smart ved dem vis man køber dem så sørg for at du kan stille på graderne og det skal så ikke være mindre grader ind 160 for elleres glatter det ikke håret ordenligt men det må aldrig være over vis du er glad for dit hår har selv et fra matas jeg kan stille på 

Anmeld

25. december 2012

Nadia&Daniel

Maja_4000 skriver:

Og GLÆDELIG JUL !

Jeg mener også det er omkring 220 grader.. Det bruger jeg..

Anmeld

25. december 2012

Nadia&Daniel

Anna111 skriver:

et glattehjern må højst blive 160grader ellers ødelægger du håret man skal have varme beskyttelse i håret inden alle de nye billige glattehjern der raklamere med 220grader ødelægger kun håret der er ikke noget smart ved dem vis man køber dem så sørg for at du kan stille på graderne og det skal så ikke være mindre grader ind 160 for elleres glatter det ikke håret ordenligt men det må aldrig være over vis du er glad for dit hår har selv et fra matas jeg kan stille på 

Det vidste jeg slet ikke.. Men jeg har altid noget til at beskytte håret (fra frisøren)..

Anmeld

25. december 2012

Dinna88

Du skal bare have det på 180. Ellers griller du dit hår totalt. 

Anmeld

26. december 2012

Victoria2013

Mit hår bliver fint glat ved 170... bruger også en varmebeskyttende spray jeg har købt i Matas

Har prøvet at skrue op op 180 og syntes det nærmest så ud som om det "røg" fra håret, så det tør jeg ikke igen. 170 virker fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.