Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her er lige lidt billeder fra lille juleaften.. Vi holdte jul hos min far og skal holde hos min mor idag...
Ønsker jer alle en rigtig dejlig juleaften med hygge og masser glæde samt et rigtig godt nytår..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MIWULA skriver: Her er lige lidt billeder fra lille juleaften.. Vi holdte jul hos min far og skal holde hos min mor idag... Ønsker jer alle en rigtig dejlig juleaften med hygge og masser glæde samt et rigtig godt nytår..
Dejlige billeder og han ligner da vist dig! Vh stine
Bøllemyr skriver: Hvor ser det hyggeligt udDejlig dreng du harGlædelig jul
Hvor ser det hyggeligt udDejlig dreng du harGlædelig jul
Det var det bestemt os.. Ihh tusind tak
dukke skriver: Skønne billeder af jer søde Rigtig glædelig jul
Skønne billeder af jer søde Rigtig glædelig jul
Tusind tak søde.. Rigtig god jul til jer os..
StineW79 skriver: Dejlige billeder og han ligner da vist dig! Vh stine
Tak.. ihh det er jeg glad for at høre for de fleste siger han ligner sin far mest..
MIWULA skriver: Tak.. ihh det er jeg glad for at høre for de fleste siger han ligner sin far mest..
Syntes det er helt vildt tydligt på de billeder hvor i sidder med hånden ved hagen. Der liger i godt nok hinanden meget! Vh stine
StineW79 skriver: Syntes det er helt vildt tydligt på de billeder hvor i sidder med hånden ved hagen. Der liger i godt nok hinanden meget! Vh stine
haha gud ja hvor har du dog ret.. måtte lige op og se billederne og ja han ligner mig da.. wee
MIWULA skriver: haha gud ja hvor har du dog ret.. måtte lige op og se billederne og ja han ligner mig da.. wee
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128