Så blev jeg det sorte får..igen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2012

MorTilEnPrinsesse

Nadia&Daniel skriver:

Ja, vi har jo startet stop-godnat-flasken (4 aftner UDEN flaske nu - det går nemmere end forventet, da hun kun spørger efter flasken 1 gang, og får 1 nej og så er det glemt)..

Nå men Laura var så blevet syg lørdag aften - slem hoste, næs og feber (38,xx) - skriver så til svigermor, at vi måske ikke komme til familiehygge hos svigermor's bror og hans kone (vi skal ikke være sammen med dem i aften - broren og konen - så Daniel skulle aflever gaverne til fætter og kusine) - og det er de jo helt uforstående overfor, men det vidste jeg allerede da jeg tog Laura's feber, at de ville være.

Det bliver så den 23 dec. og Laura har det ikke bedre.. Hun sover dog 1½ time og det hjælper.. Så vi vælger at tage afsted, og så bare lige aflever gaverne og hygge lidt (de bor 10 min. fra os i bil).. Vi ville dog droppe aftensmaden hos svigerforældrene, da jeg gerne vil have Laura tidlig i seng uden flaske og på tros af sygdom..

Dette vil dog betyde at tradition med at putte juletræ (børnene i familien - Laura, min mand og min svigerinde) måtte droppes i år (og svigerfar måtte selv gør det med svigermor for første gang i flere år)

Kunne godt mærke på svigerfar at det ikke passede ham.. Så spørger så om min mand kommer over og gør det.. Hvor min mand siger: "jeg springer over i år - Stina har først fri kl. 20.30 - og jeg vil gerne lige være hos Nadia og Laura, nu når hun ikkke har det så godt"

Ja, det passede virkelig ikke min svigerfar.. Så nu er jeg dømt (endnu engang) sort får (for det er jo mig som tvinger Daniel til at blive hjemme).. Typisk min svigerfar..

Men vi havde en super hyggeligt eftermiddag hos Daniel's onkel og tante - og jeg troede alt var okay da vi gik derfra.. Tja, der måtte jeg tro om.. Svigermor var åbenbart blevet fornærmet over et eller andet.. Ved ikke hvad, men sms'ene er ikke søde eller venlige.. Men det gider jeg ikke tage mig af i dag - har en syg datter og en juleaften som skal holdes for hendes skyld

Havde lige brug for at komme ud med mine følelser..

Øv, for nogle dage i har haft! Håber Laura har det bedre idag? 

Hvor er det bare typisk altså, ja self bliver du stemplet, men du skal bare huske på at gøre hvad du syntes der er rigtigt og forkert, det er jo dig der skal have hende om natten og dig der bedst ved hvad der er bedst for Laura, det må de altså kunne forstå...

Mon ikke de nok skal skifte humør igen? - Du gør jo bare som enhver anden mor ville gøre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2012

Moma

Ej øv - der findes ikke noget værre end fornærmede mennesker.

Håber datteren har det bedre i dag! 

Anmeld

25. december 2012

Moma

Ej øv - der findes ikke noget værre end fornærmede mennesker.

Håber datteren har det bedre i dag! 

Anmeld

26. december 2012

Nadia&Daniel

26. december 2012

Blirnokaldrigfru

Nadia&Daniel skriver:

Ja, vi har jo startet stop-godnat-flasken (4 aftner UDEN flaske nu - det går nemmere end forventet, da hun kun spørger efter flasken 1 gang, og får 1 nej og så er det glemt)..

Nå men Laura var så blevet syg lørdag aften - slem hoste, næs og feber (38,xx) - skriver så til svigermor, at vi måske ikke komme til familiehygge hos svigermor's bror og hans kone (vi skal ikke være sammen med dem i aften - broren og konen - så Daniel skulle aflever gaverne til fætter og kusine) - og det er de jo helt uforstående overfor, men det vidste jeg allerede da jeg tog Laura's feber, at de ville være.

Det bliver så den 23 dec. og Laura har det ikke bedre.. Hun sover dog 1½ time og det hjælper.. Så vi vælger at tage afsted, og så bare lige aflever gaverne og hygge lidt (de bor 10 min. fra os i bil).. Vi ville dog droppe aftensmaden hos svigerforældrene, da jeg gerne vil have Laura tidlig i seng uden flaske og på tros af sygdom..

Dette vil dog betyde at tradition med at putte juletræ (børnene i familien - Laura, min mand og min svigerinde) måtte droppes i år (og svigerfar måtte selv gør det med svigermor for første gang i flere år)

Kunne godt mærke på svigerfar at det ikke passede ham.. Så spørger så om min mand kommer over og gør det.. Hvor min mand siger: "jeg springer over i år - Stina har først fri kl. 20.30 - og jeg vil gerne lige være hos Nadia og Laura, nu når hun ikkke har det så godt"

Ja, det passede virkelig ikke min svigerfar.. Så nu er jeg dømt (endnu engang) sort får (for det er jo mig som tvinger Daniel til at blive hjemme).. Typisk min svigerfar..

Men vi havde en super hyggeligt eftermiddag hos Daniel's onkel og tante - og jeg troede alt var okay da vi gik derfra.. Tja, der måtte jeg tro om.. Svigermor var åbenbart blevet fornærmet over et eller andet.. Ved ikke hvad, men sms'ene er ikke søde eller venlige.. Men det gider jeg ikke tage mig af i dag - har en syg datter og en juleaften som skal holdes for hendes skyld

Havde lige brug for at komme ud med mine følelser..

Lyder meget som min svigerfamilie, der tilrider også virker total uforstående overfor at små børn i situationer kan have bedst af fred og ro....

Anmeld

26. december 2012

SaNiNa

Vi har også to syge børn vores datter begynde i mandages efter hun hvade sovet til middag med at gå og pive hele tiden.

Vi fik 15 mennesker til spisning juleaften, men da vi har spist bliver hun puttet men vågner så ½ time efter igen og er med lidt igen.

Hele natten piver hun lige så snart hun ikke ligge helt indtil mig så det var ikke vildt meget søvn til mig.

Vi skulle så til julefrokost over middag og vi hvade aftalt at vi ville køre når hun vågner og de andre bare skulle begynde at spise.

Men da kl er 10.30 kunne vi godt mærke på hende at hun var ved at være træt så hun bliver puttet og sover kun ½ times tid.

og så virkelig hun rimelig frisk så vi køre mod julefrokosten men men så begynder hun at blive skidt små og til sidste køre vi hjem med ungerne og får den puttet i nat er vores søn så begynd at kaster op g begge har 40 i feber og vi skulle have været til endnu en julefrokost idag, men den har vi altså afliyst for ungerne kommer i første række så må familien bare blive sure hvis det er det de vil... sog tror jeg ikke på nogen i vores familie vil blive sur over syge børn, men er man jo ikke selv bestemmende over

Rigtig god bedring med jeres datter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.