Nadia&Daniel skriver:
Ja, vi har jo startet stop-godnat-flasken (4 aftner UDEN flaske nu - det går nemmere end forventet, da hun kun spørger efter flasken 1 gang, og får 1 nej og så er det glemt)..
Nå men Laura var så blevet syg lørdag aften - slem hoste, næs og feber (38,xx) - skriver så til svigermor, at vi måske ikke komme til familiehygge hos svigermor's bror og hans kone (vi skal ikke være sammen med dem i aften - broren og konen - så Daniel skulle aflever gaverne til fætter og kusine) - og det er de jo helt uforstående overfor, men det vidste jeg allerede da jeg tog Laura's feber, at de ville være.
Det bliver så den 23 dec. og Laura har det ikke bedre.. Hun sover dog 1½ time og det hjælper.. Så vi vælger at tage afsted, og så bare lige aflever gaverne og hygge lidt (de bor 10 min. fra os i bil).. Vi ville dog droppe aftensmaden hos svigerforældrene, da jeg gerne vil have Laura tidlig i seng uden flaske og på tros af sygdom..
Dette vil dog betyde at tradition med at putte juletræ (børnene i familien - Laura, min mand og min svigerinde) måtte droppes i år (og svigerfar måtte selv gør det med svigermor for første gang i flere år)
Kunne godt mærke på svigerfar at det ikke passede ham.. Så spørger så om min mand kommer over og gør det.. Hvor min mand siger: "jeg springer over i år - Stina har først fri kl. 20.30 - og jeg vil gerne lige være hos Nadia og Laura, nu når hun ikkke har det så godt"
Ja, det passede virkelig ikke min svigerfar.. Så nu er jeg dømt (endnu engang) sort får (for det er jo mig som tvinger Daniel til at blive hjemme).. Typisk min svigerfar..
Men vi havde en super hyggeligt eftermiddag hos Daniel's onkel og tante - og jeg troede alt var okay da vi gik derfra.. Tja, der måtte jeg tro om.. Svigermor var åbenbart blevet fornærmet over et eller andet.. Ved ikke hvad, men sms'ene er ikke søde eller venlige.. Men det gider jeg ikke tage mig af i dag - har en syg datter og en juleaften som skal holdes for hendes skyld 
Havde lige brug for at komme ud med mine følelser..
Hvor er det bare typisk altså, ja self bliver du stemplet, men du skal bare huske på at gøre hvad du syntes der er rigtigt og forkert, det er jo dig der skal have hende om natten og dig der bedst ved hvad der er bedst for Laura, det må de altså kunne forstå...
Mon ikke de nok skal skifte humør igen? - Du gør jo bare som enhver anden mor ville gøre...